#TheLastMile: Volkswagen żegna się z garbusem

#TheLastMile: Volkswagen żegna się z garbusem

Jesienią 2018 roku Volkswagen poinformował o planowanym wstrzymaniu produkcji popularnego garbusa – teraz marka postanowiła pożegnać się z kultowym modelem auta animowanym spotem z piosenką zespołu The Beatles w tle.

Volkswagen jakiś czas temu oficjalnie zapowiedział, że zaprzestaje produkcji swojego kultowego modelu Beetle – ostatnie auta zostały wyprodukowane w lipcu 2019 roku. Teraz marka ruszyła z kampanią pod hasłem #TheLastMile, którą żegna się z garbusem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W jej ramach stworzony został anonimowy spot, któremu towarzyszy utwór „Let it be” zespołu The Beatles. W filmie widzimy ujęcia z charakterystycznymi dla lat 60. i 70. elementami, a także podobizny osób (Kevin Bacon i Andy Warhol), które w mniejszym lub większym stopniu kojarzą się z garbusem.  

PS

Kampanie marki Volkswagen z lat 50., 60. i 70. ubiegłego wieku uznawane są za jedne z najbardziej udanych i kreatywnych kreacji w historii reklamy. Dlaczego były tak przełomowe w swoim czasie i co stało za ich powstaniem? Skąd twórcy czerpali inspiracje?

PS2

26 września 2019 roku słynny album „Abbey Road” zespołu the Beatles obchodził 50. rocznicę wydania. Z tej okazji marka Volkswagen postanowiła nieco poprawić okładkę płyty, w taki sposób, by kultowy Volkswagen Beetle był zaparkowany w prawidłowy sposób.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij