TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Harry, Meghan praca w Polsce czeka”, czyli jak marki zareagowały na #Megxit

„Harry, Meghan praca w Polsce czeka”, czyli jak marki zareagowały na #Megxit
Kilka dni temu media na całym świecie zelektryzowała wiadomość o rezygnacji księcia i księżnej Sussex z obowiązków królewskich. Jak można się było spodziewać, marki postanowiły zareagować na tę nowinę w odpowiedni dla siebie sposób.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

2020 rok ledwie się zaczął, a już media obiegła wiadomość, która spokojnie mogłaby się już ubiegać o miano newsa roku. Zgodnie z deklaracją księcia i księżnej Sussex, której nadano już nazwę #Megxit, młode małżeństwo postanowiło zrezygnować z obowiązków królewskich, aby stać się niezależnymi finansowo. Co więcej, nie planują osiadać się na stałe w Wielkiej Brytanii, tak jak pozostali członkowie rodziny królewskiej, a pomieszkiwać także w Kanadzie. 

Ta zaskakująca dla wszystkich (jak podaje wiele źródeł, nawet i dla samej Królowej) wiadomość nie obeszła się bez echa w światowych mediach. Popularne marki postanowiły szybko więc zareagować na tę nowinę, w odpowiedni dla siebie sposób.    

Sprawdźcie najlepsze RTM’y marek.

#1 IKEA

#3 Burger King

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Amica

#4 Skyscanner 

#5 x-kom.pl

#6 The Blonde Salad

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kiedy cały świat obserwował z zapartym tchem zaślubiny księcia Harry’ego i Meghan Markle, marki zgrabnie nawiązywały do tego wielkiego, wartego 32 miliony funtów wydarzenia. Okazjonalne kreacje przygotowały m.in. IKEA, Green Caffè Nero, Żywiec, Semilac czy Brief – co znosi psychika grafika.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

6 maja br. na świat przyszło pierwsze dziecko księcia Harry’ego i księżnej Meghan. Jak można było się spodziewać, wydarzenie to nie zostało przeoczone przez marki na całym świecie – przedstawiamy więc najciekawsze kreacje marek w odpowiedzi na narodziny royal baby.