Już od kilku dni cały świat z zapartym tchem czekał na informację o narodzinach pierwszego dziecka księcia Harry’ego i księżnej Meghan. W mediach co rusz pojawiały się liczne wzmianki o przewidywanej dacie porodu royal baby, jednak nikt do końca nie wiedział, kiedy to nastąpi. Kiedy więc internet obiegła wiadomość o narodzinach dziecka pary książęcej, świat oszalał.
Tak jak było to w przypadku ślubu księcia Harry’ego i księżnej Meghan w 2018 roku, tak teraz marki postanowiły na swój sposób nawiązać do narodzin royal baby. Przedstawiamy więc najciekawsze reakcje marek.
Zobacz również
#1 Aviva
#2 Cinema City
#3 BNP Paribas
#4 Smeg
#5 Spotify
#6 Play
#7 Borjomi Polska
#8 Angry Birds
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#9 Kay Jewelers
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#10 NUK
#11 Debenhams
#12 The Royal Mint
#13 Indigo Nails
#14 Toyota Polska
A może Wy macie jakieś swoje propozycje? 😉
PS
#SeizeTheThrone, czyli jak marki reagowały na premierę ósmego sezonu „Gry o tron”.