Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Hitler i Stalin w internetowej konwersacji dyskutują o ataku na Polskę – kontrowersyjna akcja PFN pod ostrzałem krytyki

Hitler i Stalin w internetowej konwersacji dyskutują o ataku na Polskę – kontrowersyjna akcja PFN pod ostrzałem krytyki
23 stycznia br. Polska Fundacja Narodowa opublikowała na Twitterze nietypową animację, która przedstawiała „rozmowę” Hitlera i Stalina – wspólnie uzgadniali tam m.in. atak na Polskę. Internauci szybko skrytykowali akcję PFN, w efekcie czego konwersacja została po chwili usunięta.
O autorze
1 min czytania 2020-01-24

„Rozmowa wielkich sojuszników: komunisty i nazisty. A dwa lata później pokłócili się o to, kto zabił więcej ludzi…” – takimi słowami okraszona była przedziwna animacja Polskiej Fundacji Narodowej, która przedstawiała fikcyjną rozmowę Hitlera i Stalina na internetowym komunikatorze. W rozmowie dyktatorzy dyskutowali o ataku na Polskę, używając współczesnego języka i internetowych emotikonów, takich jak np. „xD”. 

Podobna rozmowa pojawiła się w mediach społecznościowych PFN w języku angielskim i rosyjskim. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kontrowersyjna animacja została szybko dostrzeżona przez użytkowników Twittera – w tym przez wielu dziennikarzy i polityków – którzy skrytykowali akcję Polskiej Fundacji Narodowej. Wiele osób zastanawiało się nawet, czy to przypadkiem nie jest zwykły żart zrobiony przez kogoś, kto włamał się na konto PFN. 

Po fali krytycznych komentarzy i w wyniku presji ze strony internautów, Polska Fundacja Narodowa po kilkudziesięciu minutach od opublikowania ostatecznie usunęła animację. Do tej pory jednak nie skomentowała jej w żaden sposób.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcie: twitter.com/AnnaCzytowska

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się