10 lat Centrum Nauki Kopernik

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
10 lat Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik rozpoczyna świętowanie 10-lecia. W internecie pojawiła się właśnie urodzinowa sonda o przyszłości, a wkrótce ruszy także kampania wizerunkowa. Koncepcję kreatywną – w oparciu o przygotowaną przez Kopernika narrację – opracowała agencja Saatchi&Saatchi.

Kopernik świętuje jubileusz patrząc w przyszłość. Chce pokazać swoją rolę społeczną, promować wizję i zachęcać innych, by włączyli się w jej realizację. Idealna przyszłość według Kopernika to taka, w której ludzie kształtują świat przyjazny dla siebie i natury, rozwijając i stosując naukę. Centrum inspiruje do doświadczania, rozumienia świata i odpowiedzialnego działania. Kieruje się przy tym cenionymi wartościami, takimi jak nauka, uczciwość, otwartość, współpraca i dbałość o środowisko. Idealna przyszłość w/g Kopernika to taka, w której ludzie kształtują świat przyjazny dla siebie i natury, rozwijając i stosując naukę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania wizerunkowa

PRZYSZŁOŚĆ W CENTRUM. Odkrywaj. Myśl. Działaj. to hasło przewodnie kampanii, która stanowi dla Kopernika tło do pogłębionej komunikacji w ramach działań PR. Jej celem jest prezentacja wizji Kopernika – zaakcentowanie tego, że skupia się na przyszłości, podkreśla rolę nauki i znaczenie poznawania, myślenia, odpowiedzialności i sprawczości – w różnych obszarach i w każdym wieku.

Narracja i strategia komunikacji, na której oparto kampanię, powstała in house. Liderem zespołu była Jolanta Zieleniewska, kierownik Działu Promocji i Komunikacji Centrum Nauki Kopernik. Na podstawie przedstawionego przekazu agencja Saatchi&Saatchi opracowała koncepcję kreatywną i stworzyła identyfikację wizualną. Powstały trzy key visuale, z trzema bohaterami, przedstawionymi w różnych kontekstach, ilustrujących wizję Kopernika. Dopełnia je animowany spot wizerunkowy.

Kampania będzie prowadzona w 2020 r., w kilku odsłonach. W strategii komunikacji zostaną wykorzystane kanały własne, partnerskie, kampanie digitalowe, outdoorowe oraz prasa.

Weź udział w sondzie

Co myślisz o przyszłości? Co robisz dziś? Urodzinowa sonda Centrum Nauki Kopernik to okazja, by zastanowić się nad swoimi codziennymi wyborami. Nawet najprostsze z nich mają wpływ na nasze jutro. Samochód czy rower? Zaufanie czy ostrożność? Współpraca czy samowystarczalność? W sondzie może wziąć udział każdy: sondaoprzyszlosci.pl

Całość podzielona jest na 4 obszary tematyczne:

  • Ja i społeczeństwo
  • Ja i edukacja
  • Ja i technologia
  • Ja i środowisko

Zawsze do wyboru są 2 odpowiedzi: każda z nich to decyzja lub wyraz przekonań.

Odpowiadając na pytania można zobaczyć siebie na tle badanych z próby ogólnopolskiej. Dla Centrum to okazja, by porozmawiać o przyszłości z tymi, którzy odwiedzili już Kopernika i tymi, którzy jeszcze nie mieli okazji.

Projekty graficzne sondy przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a wdrożeniem zajęła się agencja K2.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij