Nowy dyrektor działu strategii agencji Leo Burnett Warszawa

Począwszy od połowy lutego br. stanowisko strategy director w agencji Leo Burnett obejmie Bartek Hanus, doświadczony strateg z wieloletnim stażem w branży reklamowej, związany wcześniej z agencjami MullenLowe Warsaw i TBWA.
O autorze
1 min czytania 2020-02-03

– Cieszymy się, że Bartek dołączył się do naszego zespołu. Jestem przekonana, że jego wiedza, doświadczenie i osobowość wniosą dużą wartość, która przełoży się na sukcesy naszych klientów – powiedziała Hanna Jackowska, managing director w agencji Leo Burnett Warszawa.

Bartek Hanus jest związany z branżą reklamową od 2003 roku, gdy rozpoczął pracę w agencji TBWA. W swojej dotychczasowej karierze przeszedł przez wszystkie szczeble działu strategii, pełniąc po kolei funkcje Senior Strategic Planner, Head of Planning i Strategy Director. Tę ostatnią także w agencji MullenLowe Warsaw. W tym czasie zdobył doświadczenie w projektach realizowanych dla wielu znanych marek jak: Warta, BNP Paribas, AXA, Łomża, Tyskie, Pedigree, Herbapol, Nutella, Wyborowa, Durex, Garnier, Vichy, Nivea, Onet, Radio Zet, Gazeta Wyborcza, eobuwie.pl, RTV Euro AGD, RWE, PGNiG, SEAT, WWF.

– W ostatnich latach społeczeństwo, media i biznes zmieniły się tak bardzo, że agencje reklamowe muszą wymyślić jak funkcjonować w zupełnie nowych warunkach. Cieszę się, że dołączam do zespołu Leo Burnett w tym momencie i będę miał szansę wspólnie z pozostałymi stworzyć przyszłość tej agencji – mówi Bartek Hanus, strategy director w agencji Leo Burnett Warszawa.

Bartek Hanus jest absolwentem Stosowanych Nauk Społecznych oraz Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. W przeszłości był wykładowcą w Szkole Strategii Marki. Pełnił również rolę jurora konkursów Effie i Media Trendy. Prywatnie pasjonuje się surfingiem, architekturą, ekonomią behawioralną oraz Service Design.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj