Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jet Line poszerza zespół

Z przyjemnością zawiadamiamy, że dział sprzedaży Jet Line powiększył się o Joannę Gęziak-Kusio i Marię Białończyk, zaś Beata Chojecka-Kuczek dołączyła do boardu firmy.
O autorze
0 min czytania 2020-02-04

Joanna właśnie wróciła do aktywności zawodowej po przerwie na macierzyństwo, przed którą pracowała w biurze sprzedaży reklamy kinowej. Przez ponad 10 lat zdobywała doświadczenia w różnych mediach (prasa, kino, radio) i z różnymi budżetami. Pracowała także po stronie klienta i ta perspektywa jest dla niej bardzo ważna.

Doświadczenie Marii to ponad 20 lat w pracy z reklamą. Maria przeszła do Jet Line z Metromedia, gdzie przez ostatnie siedem lat realizowała kampanie OOH i DOOH, współpracując i z domami mediowymi, i z klientami bezpośrednimi.

Dziewięcioosobowym zespołem sprzedażowym zarządza Beata Chojecka-Kuczek, zastępca dyrektora sprzedaży Jet Line. W styczniu 2020 r. Beata dołączyła do boardu firmy i wspiera zarząd Jet Line w bieżącej działalności i decyzjach operacyjnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj