Joanna właśnie wróciła do aktywności zawodowej po przerwie na macierzyństwo, przed którą pracowała w biurze sprzedaży reklamy kinowej. Przez ponad 10 lat zdobywała doświadczenia w różnych mediach (prasa, kino, radio) i z różnymi budżetami. Pracowała także po stronie klienta i ta perspektywa jest dla niej bardzo ważna.
Doświadczenie Marii to ponad 20 lat w pracy z reklamą. Maria przeszła do Jet Line z Metromedia, gdzie przez ostatnie siedem lat realizowała kampanie OOH i DOOH, współpracując i z domami mediowymi, i z klientami bezpośrednimi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dziewięcioosobowym zespołem sprzedażowym zarządza Beata Chojecka-Kuczek, zastępca dyrektora sprzedaży Jet Line. W styczniu 2020 r. Beata dołączyła do boardu firmy i wspiera zarząd Jet Line w bieżącej działalności i decyzjach operacyjnych.