TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lewiatan uruchomił pierwszy samoobsługowy sklep

Sieć Lewiatan we współpracy z franczyzobiorcami wdrożyła samoobsługowy sklep – innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia samodzielne robienie zakupów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, w tym w święta i niehandlowe niedziele. Za zakupy można zapłacić kartą płatniczą lub BLIKiem.
O autorze
1 min czytania 2020-02-04

Wyróżnikiem samoobsługowego sklepu Lewiatan jest fakt, że urządzenie oferuje szeroki wybór produktów. Jest w stanie pomieścić do 200 produktów z różnych kategorii, w tym nabiału, mięsa, słodyczy, pieczywa czy napojów. Urządzenie posiada regulowany system chłodzenia, dzięki czemu jest przystosowana do przechowywania jaj czy produktów mlecznych. O dostępność towarów w całodobowym sklepie dbają pracownicy sklepu stacjonarnego Lewiatan, przy którym działa urządzenie. Dzięki temu klienci mają gwarancję, że produkty są dostępne i świeże. Automat wyposażony jest także do przygotowywania ciepłych napojów: kawy, herbaty i czekolady. Powierzchnia zajmowana przez urządzenie to 3,4 x 1,2 m.

– W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się trend convenience wdrażamy rozwiązania technologiczne, które zwiększają efektywność pracy sklepów oraz odpowiadają na potrzeby klientów, którzy chcą robić zakupy wygodnie – blisko domu, w dogodnych godzinach. Dlatego jako sieć rozwijamy przyjazne i bliskie sklepy, a w naszej strategii działania silnie stawiamy na dopasowanie do lokalnych potrzeb i oczekiwań naszych klientów – podkreśla Robert Rękas, członek zarządu Lewiatan Holding.

Nowatorski projekt sklepu samoobsługowego powstał z inicjatywy Państwa Alicji i Wiktora Wieleckich z Krakowa, a jego rozwój wspierany jest przez Spółkę Regionalną Lewiatan Małopolska oraz Centralę Lewiatan Holding. – Uważnie analizujemy zgłaszane przez naszych franczyzobiorców inicjatywy i wspieramy ich w realizacji pomysłów na rozwój biznesu. Wspólnie z Centralą Lewiatan Holding pomagamy wdrożyć innowacyjne rozwiązania, by w praktyce przetestować ich działanie, udoskonalić i uruchomić w większej liczbie placówek. Wierzymy, że samoobsługowy sklep, który od stycznia działa w Krakowie, będzie inspiracją dla innych naszych franczyzobiorców. Zachęci ich do wykorzystania tego rozwiązania w swoim sklepie, ale też do zgłaszania własnych pomysłów. Zainteresowanie sklepem samoobsługowym jest spore i planowane jest wdrożenie go w kolejnych placówkach sieci – zaznacza Kazimierz Mars, wiceprezes zarządu Lewiatan Małopolska.

Obsługa urządzenia jest bardzo prosta i intuicyjna w oparciu o multimedialny panel dotykowy. Najnowsze technologie, zastosowane w samoobsługowym sklepie Lewiatan, ułatwiają cały proces zakupowy. – Za pomocą delikatnie działającego taśmociągu zamówiony produkt jest wprowadzany do specjalnej windy, która gromadzi zakupione produkty i dostarcza je do okienka, w którym wydawane są zakupy. Produkty, które łatwo uszkodzić, np. jajka czy produkty w szklanych opakowaniach, również są bezpieczne w drodze do okienka – tłumaczy Kazimierz Mars.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Innowacyjny sklep samoobsługowy działa przy stacjonarnej placówce sklepu Lewiatan przy ul. 29 listopada 57-59 w Krakowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się