O pizzerii Avocado Przeworsk jeszcze kilka dni temu nie było zbyt głośno. Zmieniło się to diametralnie po publikacji na fanpage’u na Facebooku posta o wulgarnej treści „DLA WSZYSTKICH KTÓRYM NIE SMAKUJE NASZE JEDZENIE .NIE PODOBA SIĘ TO WYPIERDALAĆ!!!”. W ciągu kilku godzin zebrał on kilkanaście tysięcy like’ów i udostępnień.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pizzeria po niedługim czasie wpis usunęła i zamieściła przeprosiny, tłumacząc, że jej konto padło ofiarą ataku hakerskiego.
Temat od razu podchwyciły fanpage różnych marek i firm i w swoich RTM-owych postach odwołały się do wulgarnego wpisu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patoinfluencerzy są niezwykle atrakcyjną grupą zarówno dla młodych odbiorców, jak i reklamodawców, którzy nie boją się z nimi współpracować. Jak marki wykorzystują ich popularność w celach promocyjnych?