Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Drogeria Pigment rozmawia z seniorami o uczuciach w akcji „Jak pielęgnować miłość”

Jak pielęgnować miłość? – pod tym hasłem ruszyła kampania społeczna Pigmentu, w której pracownicy drogerii wraz z podopiecznymi krakowskiego Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców rozmawiają o uczuciach.
O autorze
1 min czytania 2020-02-10

Akcja „Jak pielęgnować miłość” jest kontynuacją współpracy Pigmentu z Domem Pomocy Społecznej im. L. i A. Helców, który zrzesza seniorów oraz samotne starsze osoby. Marka w grudniu 2019 roku przygotowała serię spotów pt. Prawdziwe Święta, które przypominały o tradycji wręczania kartek świątecznych.

Tym razem z okazji Walentynek oraz Dnia Kobiet Pigment zorganizował spotkania, podczas których pracownicy drogerii oraz seniorzy rozmawiali o tajemnicach pielęgnowania miłości.

– Prawdziwa miłość z czasem się zmienia, ale jednocześnie nigdy się nie kończy. Jak pielęgnować miłość? Jak istotna jest cielesność w związku? Czy mówienie o miłości jest trudne? Te i inne pytania zadaliśmy naszym rozmówcom. Ich wspomnienia i porady pokazują, jak wiele o uczuciach możemy nauczyć się właśnie od seniorów – przyznaje Justyna Koclejda, współorganizatorka akcji Jak pielęgnować miłość.

Pigment: chcemy wspólnie odkryć tajemnice miłości i kobiecości

Efektem spotkań jest 5 filmów z udziałem mieszkańców Domu Pomocy Społecznej oraz pracowników drogerii Pigment. Każde z pięciu wideo dotyka innego aspektu miłości, a cykl jest odpowiedzią na główne hasło kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto marka przygotowała dla seniorów warsztaty pielęgnacji oraz makijażu dla cery dojrzałej. Jak podkreśla Pigment, dzięki szkoleniu drogeria chce zwrócić uwagę na poczucie kobiecości u mieszkanek Domu Pomocy.

Kampania społeczna połączona jest również z konkursem organizowanym przez Pigment za pomocą mediów społecznościowych. Marka od 10 lutego br. systematycznie udostępniać będzie kolejne odcinki filmów, a zadaniem użytkowników będzie odpowiedź na pytanie zadane w wideo. Kampanii towarzyszy hasztag #prawdziwamiłość.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szczegółowe informacje o akcji Jak pielęgnować miłość oraz zasadach konkursu organizowanych przez Pigment znaleźć można na stronie drogerii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się