Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka The North Face chce być bardziej eko i wysyła swoich projektantów do szkoły

Marka The North Face chce być bardziej eko i wysyła swoich projektantów do szkoły
Kilka dni temu The North Face opublikował komunikat, w której poinformował, że rozpoczął projekt o nazwie „North Face Design Residency”, którego celem jest edukacja projektantów marki.
O autorze
1 min czytania 2020-02-10

W ramach projektu „North Face Design Residency”, marka The North Face postanowiła wysłać swoich projektantów na kursy, podczas których uczą się o zasadach tzw. circular design, czyli projektowania z wykorzystaniem istniejących już materiałów, naprawiania i poprawiania trwałości wytwarzanych przez siebie ubrań.

The North Face planuje co pół roku wysyłać na szkolenia rotacyjną grupę swoich designerów, którzy spędzą tydzień na warsztatach organizowanych przez firmę Renewal Workshop, zajmującą się upcyclingiem i recyclingiem odzieży. Celem programu jest projektowanie odzieży bardziej wytrzymałej, z myślą o jej całym cyklu życia, od zaprojektowania do chwili zużycia i ponownego przetworzenia.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez The North Face (@thenorthface)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024

#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sieć Kaufland wprowadziła do swojej oferty kolekcję odzieży sportowej marki Newletics, która została wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

W grudniu ub. r. w kilku miejscach w Polsce pojawiły się wieszaki, będące częścią inicjatywy „Wymiana Ciepła”. Ideą akcji jest zachęcenie społeczeństwa do zostawiania tam swoich nieużywanych już ubrań, które następnie zostaną wykorzystane przez osoby potrzebujące.