Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Akademia Filmowa nie chciała wyemitować tej reklamy podczas Oscarów – teraz staje się viralem

Akademia Filmowa nie chciała wyemitować tej reklamy podczas Oscarów – teraz staje się viralem
Akademia Filmowa nie zgodziła się na emisję reklamy zestawów poporodowych marki Frida Mom podczas tegorocznej gali Oscarów, bo w zbyt realistyczny sposób przedstawiała problemy kobiet po porodzie. Teraz spot staje się viralem na YouTubie.
O autorze
1 min czytania 2020-02-11

Marka Frida Mom oferuje młodym mamom zestawy poporodowe, w skład których wchodzą m.in. specjalne majtki, podpaski czy też preparaty do higieny intymnej. Najnowsza reklama firmy miała zostać wyemitowana podczas tegorocznych Oscarów, lecz Akademia Filmowa ostatecznie się na to nie zgodziła.

Jej zdaniem reklama w zbyt realistyczny i dosadny sposób pokazuje fizjologiczne dolegliwości kobiety tuż po porodzie – w spocie widzimy bowiem, jak obolała, młoda mama, obudzona płaczem swojego niemowlęcia, udaje się do łazienki, aby zmienić specjalną bieliznę. 

Z decyzją Akademii nie zgodziła się marka Frida Mom, podkreślając, że właśnie tego typu reklamy mają za zadanie przygotować młode mamy na realia życia tuż po urodzeniu dziecka. 

Teraz „zakazana” reklama staje się viralem na YouTubie – ma już bowiem ponad 1,5 mln wyświetleń. Pod filmem pojawiło się także wiele komentarzy, w których internauci pochwalili markę za stworzenie „otwierającej oczy” reklamy, a także zauważyli, że być może decyzja Akademii przyniosła jednak pewne pozytywne skutki – o spocie w końcu zrobiło się głośno, nawet bardziej, niż gdyby został on wyemitowany podczas Oscarów i przeszedł bez żadnego echa.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Inny przykład „zakazanej” reklamy, która stała się viralem – w 2018 roku marka Iceland chciała wyemitować w telewizji świąteczny spot, który przedstawiał skutki wycinania lasów palmowych. Po odmowie brytyjskiego organu odpowiedzialnego za weryfikację reklam, sieć postanowiła zamieścić film na YouTubie. Po kilku dniach spot miał już ponad 4 mln wyświetleń. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się