W ramach współpracy agencja zajmie się także przeprowadzaniem akcji niestandardowych, współpracą z influencerami i przygotowywaniem kampanii sprzedażowych.
– Cieszymy się, że Volkswagen wybrał Feeders Agency w tak ważnym momencie dla marki. Elektromobilność to jedna z najważniejszych zmian w świecie motoryzacji. To dla nas dowód uznania, że Volkswagen postawił na nas w tak ważnej dla siebie chwili – komentuje Łukasz Szczybelski, creative director & co-founder Feeders Agency
Zobacz również
– Marka Volkswagen, wraz z obraniem kursu na elektromobilność, wprowadza zupełnie nowe podejście do komunikacji. Odświeżając wizerunek szukaliśmy partnera, który zaproponuje świeże i nietuzinkowe podejście marketingowe, a jednocześnie będzie w stanie zapewnić doświadczony zespół, gotowy stawić czoła wyzwaniom jakie aktualnie mają miejsce w branży automotive. Dlatego cieszymy się, że udało się nawiązać współpracę z Feedersami – komentuje Mateusz Liśkiewicz, marketing communication manager marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska.
– To dla nas ogromne wyróżnienie, że po roku działalności Feeders Agency zaufali nam klienci z dwóch tak dużych branż, jak bankowość (BNP Paribas) i motoryzacja (Volkswagen). Świadczy to o coraz większej potrzebie marketerów, dotyczącej bliskiej współpracy z dedykowanymi i doświadczonymi zespołami – mówi Kuba Sagan, współzałożyciel Feeders Agency
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]