Artur Wójcik nowym dyrektorem zarządzającym ClickAd Interactive.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Artur Wójcik nowym dyrektorem zarządzającym ClickAd Interactive.

Artur Wójcik w styczniu 2020 r. objął funkcję dyrektora zarządzającego ClickAd Interactive. Wójcik dołączył do zespołu ClickAd Interactive w czerwcu ubiegłego roku jako new business & strategy director.

Ostatnio, przez ponad 2 lata, pracował w OMD Poland, jako business strategy director, gdzie prowadził hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Artur Wójcik podczas swojej drogi zawodowej pracował zarówno po stronie klienta, jako media manager w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank Polska), jak i po stronie agencji mediowych, jako: strategic planning director w MullenLowe MediaHub, P&G Group account manager w MediaCom Warszawa, media manager w MediaVest i The Media Edge (obecnie MEC).

– Bardzo się cieszę, że Zarząd ClickAd Interactive docenił mnie i obdarzył zaufaniem, powierzając mi tę funkcję. Moim celem jest dalszy rozwój agencji oraz umocnienie percepcji marki ClickAd Interactive jako domu mediowego full service – mówi Artur Wójcik, dyrektor zarządzający ClickAd Interactive.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij