Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Screen Network angażuje się w akcję Child Alert

Ekrany Screen Network bezustannie wspierają ważne inicjatywy społeczne. Po raz kolejny firma uczestniczyła aktywnie w akcji specjalnej jednostki Polskiej Policji ds. osób zaginionych „Child Alert”, która właśnie się zakończyła.
O autorze
1 min czytania 2020-02-19

Dzięki wyposażeniu w najnowocześniejszą technologię nośniki mogą natychmiastowo reagować na zmieniające się wydarzenia i informować o nich mieszkańców. „Child Alert” to alarm, który ma na celu zawiadomienie jak największej liczby osób, w celu czynnego zaangażowania ich do ekspresowych poszukiwań. „Child Alert” umożliwia błyskawiczne upublicznienie konkretnego ogłoszenia na temat zaginięcia lub uprowadzenia dziecka we wszystkich dostępnych mediach.

„Child Alert” to jedna z akcji Polskiej Policji, którą wspiera Screen Network. Wśród innych dotychczasowych należy wymienić m.in. „Mapę wypadków drogowych” – wakacyjną akcję zachęcającą kierowców do zwiększenia bezpieczeństwa na drodze poprzez zmniejszenie prędkości prowadzonych pojazdów oraz akcję „Twoje Światła – Nasze Bezpieczeństwo” z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i ekranu DOOH. W tej ostatniej kampanii wykorzystano 165-metrową kurtynę LED znajdującą się na elewacji centrum handlowego „Plac Unii City Shopping” w Warszawie. Spersonalizowany komunikat ostrzegawczy odtwarzany był w momencie wykrycia samochodów z uszkodzonym lub niedziałającym oświetleniem, wśród stojących pojazdów na światłach przed ekranem.