Agencja Peppermint nawiązała współpracę z Totalizatorem Sportowym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Peppermint nawiązała współpracę z Totalizatorem Sportowym

Peppermint powered by Quad stworzył animacje dla gier Szybie 600 i Keno. Szybkie 600 to gra monitorowana, co oznacza, że podobnie jak w przypadku Keno, wyniki losowań wyświetlają się na żywo w każdej kolekturze.

Agencja stworzyła koncept wizualny dla show obu gier, przygotowała animacje dostosowane do wyświetlania na monitorach w kolekturach i w sklepach Żabka. Show Keno został dodatkowo przystosowany do urządzeń mobilnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obie animacje zostały przygotowane w taki sposób, aby umożliwić automatyczne aktualizowanie liczby i wartości wygranych zgodnie z danymi zaciąganymi z zewnętrznego systemu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij