Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Peppermint nawiązała współpracę z Totalizatorem Sportowym

Peppermint powered by Quad stworzył animacje dla gier Szybie 600 i Keno. Szybkie 600 to gra monitorowana, co oznacza, że podobnie jak w przypadku Keno, wyniki losowań wyświetlają się na żywo w każdej kolekturze.
O autorze
0 min czytania 2020-02-20

Agencja stworzyła koncept wizualny dla show obu gier, przygotowała animacje dostosowane do wyświetlania na monitorach w kolekturach i w sklepach Żabka. Show Keno został dodatkowo przystosowany do urządzeń mobilnych.

Obie animacje zostały przygotowane w taki sposób, aby umożliwić automatyczne aktualizowanie liczby i wartości wygranych zgodnie z danymi zaciąganymi z zewnętrznego systemu.