Mixx Awards 2013 - wyniki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mixx Awards 2013 - wyniki

Kampania “Mocnopomocni agenci PZU” została najlepszą kampanią ostatniego roku. Tytuł Człowieka Roku zdobyli Michał Wolniak/ Dariusz Andrian, Agencja Roku - ex aequo Artegence oraz VML Poland, Dom Mediowy Roku - MEC Global, Marketer Roku - PZU.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 6 listopada podczas MIXX Awards & Conference nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online. Galę rozdania nagród poprzedziła konferencja dotycząca efektywności kampanii reklamowych online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

MIXX Awards & Conference jest prominentnym wydarzeniem dedykowanym profesjonalistom dziedziny marketingu. Skupia w jednym miejscu najbardziej znanych i najbardziej wpływowych ludzi branży marketingu internetowego, którzy chętnie podzielą się spostrzeżeniami dotyczącymi najbardziej palących tematów w reklamie.

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się “Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez agencję interaktywną VML Poland oraz Starlinka. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii Kampanie cross-mediowe. Artegence i VML Poland zdobyły tytuł Agencji Roku a liderzy VML Poland - Michał Wolniak oraz Dariusz Andrian – zdobyli tytuł „Człowieka Roku”. Na wyróżnienie zasługuje także GONG oraz MediaCom, którzy zdobyli po 3 statuetki. MEC Global został Domem Mediowym Roku, Marketerem Roku - PZU.

Laureaci: 

Bezpośredni odzew: Dobra oferta dla dobra - 180heartbeats + JUNG v. MATT

Branded kontent: Interaktywny Finał Męskiego Grania 2013GONG

Gry: Danonki Wirtualne Przedszkole - Nowa kraina Zoo - MediaCom

Kampania wizerunkowa: Otwieracz ŻywcaGONG

Kampanie cross-mediowe:  Mocnopomocni agenci PZUVML Poland/ Starlink

Lojalność wobec brandu: Danonki Wirtualne Przedszkole - MediaCom

Marketing społecznościowy: Republika Kaktusa - MEC Global/ Liquid

Mobile/apps/tablets: Durex w ListonicMobext Polska (Havas Media Group)/ Listonic

Najlepsze zastosowanie nowych mediów: Nike Hypervenom - Mindshare/ John Pitcher

Strona brandowa: Strona internetowa marki Żywiec - GONG

Wideo-online: Proama VOD Direct - MediaCom/ Proama

Wprowadzenie nowego produktu na rynek: nju mobileMEC Global/ Ogilvy & Mather

Najwyżej oceniona kampania w ogóle otrzymuje tytuł ‘Best in Show’. Best in Show MIXX 2013 otrzymała kampania „Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez VML Poland oraz Starlink.

Przyznanie tytułu Agencji Roku Artegence Jury uzasadnia następująco: „W minionym roku Artegence wraz z Efigence kompleksowo pracowały nad innowacyjnymi projektami dla klientów z sektora finansowego. Projekty te wymagały trudnego połączenia kreatywności z technologią. Udało się to zrobić bez zgrzytu, o czym świadczą zebrane już nagrody. Za dokonanie rewolucji w bankowości czyli m.in. projekt nowego mBanku, który zachwycił międzynarodową bankowość zdobywając m.in. tytuł najlepszego internetowego i mobilnego banku na świecie (EFMA), Best of Show na Finovate London i Finovate New York, zyskał uznanie redakcji TechCrunch oraz analityków Forrester Research, a jego kampania prelunchowa udowodniła, że reklamy banków nie muszą być nudne. Za nagrodzony na festiwalu KTR w kategorii „Kreatywność w technologii” scoring kredytowy dla Alior Banku i Idea Banku, który przeniósł uciążliwy proces przyznawania kredytu offline do online, oszczędzając ludziom cenny czas.”

- Bardzo cieszymy się z tytułu Agencji Roku, szczególnie że jest przyznany za innowacyjne projekty, nagradzane nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Mimo, że nasza historia zaczęła się w 1995 r. jesteśmy niezmiennie pełni twórczej pasji. Chciałbym szczególnie podziękować naszym klientom, bo dzięki zaufaniu, którym nas obdarzają, razem sięgamy gwiazd – mówi Artur Gortych, prezes Artegence.

fot. Edyta Nowicka

Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy ocenia wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność. MIXX Awards 2013 to już 7. edycja konkursu i jak co roku najlepsze kampanie marketingowe zostały nagrodzone podczas uroczystej gali. MIXX Awards & Conference 2013 odbyła się 6 listopada w warszawskim Palladium.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij