TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mattel stworzył kolekcję lalek Barbie, która promuje tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Tokio

Mattel stworzył kolekcję lalek Barbie, która promuje tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Tokio
W ramach współpracy firmy Mattel z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim powstała kolekcja Barbie, która promuje tegoroczne igrzyska w Tokio. Każda z pięciu lalek symbolizuje nowe dyscypliny, które pojawiają się w programie olimpiady.
O autorze
1 min czytania 2020-02-25

Współpraca firmy Mattel z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim miała na celu zainteresowanie i jednocześnie zaangażowanie młodych osób tegorocznymi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. W ten sposób powstało pięć lalek Barbie, które reprezentują nowe dyscypliny dodane do programu olimpiady.

Mowa tutaj dokładnie o baseballu (i jego odmianie dla kobiet, czyli softballu), karate, surfingu, skateboardingu oraz wspinaczce sportowej. Każda lalka ubrana jest w strój sportowy, adekwatny do poszczególnej dyscypliny i posiada też niezbędne akcesoria. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ciekawe, oprócz kolekcji Barbie, firma Mattel wprowadziła także inne zabawki nawiązujące do tegorocznej olimpiady – m.in. zestaw kart do gry marki Uno z maskotkami igrzysk oraz sportowe samochody Hot Wheels promujące olimpijskie sporty. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizatorzy tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Tokio kładą duży nacisk na ekologię – uczestnicy wydarzenia będą spali na tekturowych łóżkach, które po zakończeniu wydarzenia zostaną poddane recyklingowi. Wcześniej zaś media obiegła wiadomość, że medale, które trafią w ręce sportowców, zostaną stworzone z recyklingowanych elektrośmieci.

PS2

Firma Mattel niedawno ogłosiła wprowadzenie nowych, zróżnicowanych modeli lalek w kolekcji Fashionistas. Już wkrótce w ofercie marki będzie m.in. Barbie bez włosów, z bielactwem, ze złotą protezą, czy też Ken z rudymi włosami.

PS3

W lipcu 2019 roku Barbie i Europejska Agencja Kosmiczna (ESA) nawiązały współpracę, której celem było inspirowanie dziewczynek do poznawania nauk ścisłych, a w przyszłości do wstępowania w szeregi astronautów, inżynierów i badaczy kosmosu.