The North Face powraca z Black Series – kolekcją inspirowaną ikonicznymi produktami marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
The North Face powraca z Black Series – kolekcją inspirowaną ikonicznymi produktami marki

Black Series to linia premium, zaprojektowana z myślą o trendsetterach lubiących ryzyko i poszukujących odważnego, kreatywnego stylu. Kolekcja ta to także szczególny nacisk na kobiece kroje oraz wykorzystanie innowacyjnych technologii marki, jak np. wodoodpornego materiału Futurelight.

Za koncepcją Black Series stoi dyrektor kreatywny The North Face Tim Hamilton. Jego ideą było wykorzystanie najbardziej zaawanasowanych technicznie materiałów i rozwiązań zaczerpniętych ze specjalistycznych produktów marki i połączenie ich z kreatywnymi, modnymi sylwetkami. Efektem są minimalistyczne, nowoczesne i stylowe ubrania, idealne dla miejskich odkrywców.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Tworząc Black Series, poczyniliśmy kolejny krok w ewolucji The North Face jako marki, która nie boi się namieszać i przekroczyć granic innowacji. Marki, która tworzy ponadczasowy styl, który przetrwa lata. Inspiracji podczas tworzenia kolekcji dostarczały nam archiwalne materiały The North Face. Wybraliśmy z nich style, które powstały w górach i wydobyliśmy ich najczystszą formę – powiedział Hamilton.

Tworząc Black Series, Hamilton zebrał grupę doświadczonych projektantów o różnych specjalizacjach – od haute couture do typowo sportowej odzieży technicznej. Dzięki ich współpracy powstały ubrania, jakich nigdy wcześniej w The North Face nie było. Podobnie jak w przypadku wymagających, wysokogórskich kolekcji dedykowanych wspinaczom, narciarzom i biegaczom, twórcy dążyli do stworzenia zorientowanej na modę kolekcji, która zadowoli klientów poszukujących przemyślanych, eleganckich konstrukcji i materiałów premium, przy jednoczesnym utrzymaniu ich funkcjonalności i autentyczności. Zespół projektantów szczególnie inspirował się dwiema dwoma ikonicznymi produktami The North Face: innowacyjną konstrukcją namiotów Geodesic Dome, a także kurtką Mountain Light.

Black Series z kolekcji wiosna/lato 2020 zaprezentowana zostanie oficjalnie 24 lutego podczas specjalnego eventu odbywającego się w ramach Paris Fashion Week, na którym zagra DJ i producent z Brooklynu, Yaeji. Pełen kalendarz Paris Fashion Week znajduje się tutaj.

Ceny poszczególnych elementów kolekcji będą wahać się od 50 do 1220 euro. Do sprzedaży trafią 26 lutego i będą dostępne w wybranych sklepach The North Face i u partnerów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij