Za koncepcją Black Series stoi dyrektor kreatywny The North Face Tim Hamilton. Jego ideą było wykorzystanie najbardziej zaawanasowanych technicznie materiałów i rozwiązań zaczerpniętych ze specjalistycznych produktów marki i połączenie ich z kreatywnymi, modnymi sylwetkami. Efektem są minimalistyczne, nowoczesne i stylowe ubrania, idealne dla miejskich odkrywców.
– Tworząc Black Series, poczyniliśmy kolejny krok w ewolucji The North Face jako marki, która nie boi się namieszać i przekroczyć granic innowacji. Marki, która tworzy ponadczasowy styl, który przetrwa lata. Inspiracji podczas tworzenia kolekcji dostarczały nam archiwalne materiały The North Face. Wybraliśmy z nich style, które powstały w górach i wydobyliśmy ich najczystszą formę – powiedział Hamilton.
Zobacz również
Tworząc Black Series, Hamilton zebrał grupę doświadczonych projektantów o różnych specjalizacjach – od haute couture do typowo sportowej odzieży technicznej. Dzięki ich współpracy powstały ubrania, jakich nigdy wcześniej w The North Face nie było. Podobnie jak w przypadku wymagających, wysokogórskich kolekcji dedykowanych wspinaczom, narciarzom i biegaczom, twórcy dążyli do stworzenia zorientowanej na modę kolekcji, która zadowoli klientów poszukujących przemyślanych, eleganckich konstrukcji i materiałów premium, przy jednoczesnym utrzymaniu ich funkcjonalności i autentyczności. Zespół projektantów szczególnie inspirował się dwiema dwoma ikonicznymi produktami The North Face: innowacyjną konstrukcją namiotów Geodesic Dome, a także kurtką Mountain Light.
Black Series z kolekcji wiosna/lato 2020 zaprezentowana zostanie oficjalnie 24 lutego podczas specjalnego eventu odbywającego się w ramach Paris Fashion Week, na którym zagra DJ i producent z Brooklynu, Yaeji. Pełen kalendarz Paris Fashion Week znajduje się tutaj.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Ceny poszczególnych elementów kolekcji będą wahać się od 50 do 1220 euro. Do sprzedaży trafią 26 lutego i będą dostępne w wybranych sklepach The North Face i u partnerów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing