„Czas na przyszłość” to nazwa fanpage’a firmy ubezpieczeniowej Prudential prowadzonego na Facebooku od maja tego roku. Po głośnym projekcie fotograficznym Back to the Future realizowanym we współpracy z artystką Iriną Werning tym razem Prudential ogłosił konkurs „Zdjęcie z przyszłości” skierowany do rodziców i ich dzieci. Zadaniem uczestników jest wykonanie zdjęć dzieci w stylizacjach obrazujących to, kim chciałyby zostać w przyszłości.
Działania promocyjne firmy Prudential prowadzone są jednocześnie w Programie 3 Polskiego Radia. Na antenę powróciła audycja “Dzieci wiedzą lepiej”, która przybliża słuchaczom sposób postrzegania świata przez dzieci. W niezwykle ciekawy i zabawny dla dorosłych sposób odpowiadają one na poważne pytania stawiane przez dziennikarkę. Prudential jest sponsorem czterech kolejnych emisji programu w okresie 3 listopada – 8 grudnia br. Każda audycja dostępna będzie ponadto na fanpage’u i stronie www radiowej Trójki oraz na profilach społecznościowych firmy Prudential „Czas na przyszłość” (FB oraz YouTube).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Planowaniem działań i zakupem mediów do działań promocyjnych firmy Prudential zajął się dom mediowy Starcom. Autorem koncepcji, kreacji i aplikacji konkursowej jest agencja Next (grupa Starcom MediaVest).