Zdjęcie z przyszłości - aktywacja Prudential na Facebooku oraz w radiowej Trójce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zdjęcie z przyszłości - aktywacja Prudential na Facebooku oraz w radiowej Trójce

Rozpoczęła się kolejna faza działań domu mediowego Starcom i agencji Next dla firmy ubezpieczeniowej Prudential. Nowy projekt realizowany jest w Programie 3 Polskiego Radia oraz na Facebooku.

„Czas na przyszłość” to nazwa fanpage’a firmy ubezpieczeniowej Prudential prowadzonego na Facebooku od maja tego roku. Po głośnym projekcie fotograficznym Back to the Future realizowanym we współpracy z artystką Iriną Werning tym razem Prudential ogłosił konkurs „Zdjęcie z przyszłości” skierowany do rodziców i ich dzieci. Zadaniem uczestników jest wykonanie zdjęć dzieci w stylizacjach obrazujących to, kim chciałyby zostać w przyszłości.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania promocyjne firmy Prudential prowadzone są jednocześnie w Programie 3 Polskiego Radia. Na antenę powróciła audycja “Dzieci wiedzą lepiej”, która przybliża słuchaczom sposób postrzegania świata przez dzieci. W niezwykle ciekawy i zabawny dla dorosłych sposób odpowiadają one na poważne pytania stawiane przez dziennikarkę. Prudential jest sponsorem czterech kolejnych emisji programu w okresie 3 listopada – 8 grudnia br. Każda audycja dostępna będzie ponadto na fanpage’u i stronie www radiowej Trójki oraz na profilach społecznościowych firmy Prudential „Czas na przyszłość” (FB oraz YouTube).

Planowaniem działań i zakupem mediów do działań promocyjnych firmy Prudential zajął się dom mediowy Starcom. Autorem koncepcji, kreacji i aplikacji konkursowej jest agencja Next (grupa Starcom MediaVest).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij