Epicka pętla Hot Wheels w telewizji i social mediach

Przez blisko miesiąc firma Mattel będzie wspierać reklamowo pojawianie się w sprzedaży nowego, unikalnego zestawu marki Hot Wheels z najnowszej linii Monster Trucks. Działania w ramach kampanii obejmą emisję spotu w wiodących dziecięcych stacjach telewizyjnych oraz aktywność w social mediach.
O autorze
1 min czytania 2020-02-26

Uwaga, uwaga! Szykuje się niesamowity wyścig. Na starcie staje klasyczne autko Hot Wheels, a obok niego potężny Hot Wheels Monster Trucks z wielkimi kołami i designerską, metalową karoserią. Do pokonania mają pętlę, którą zdobi wzór bieżnika czarnych opon pojazdów z kolekcji Monster Trucks. Kto wygra ten wyścig? Czy Dawid ma szanse w starciu z Goliatem? Które auto wyląduje w pucharze, a które zaliczy kraksę?

Odpowiedź na te pytania daje spot reklamowy, przedstawiający wszystkie atuty nowego zestawu marki Hot Wheels. Będzie on emitowany w okresie od 17 lutego do 13 marca br. w takich stacjach jak: Disney Junior, MiniMini+ i Cartoon Network. Wrażeniami z testowania tego epickiego toru podzielą się także dziecięcy youtuberzy, znani z kanałów Adam TV, Siema tu Marcel czy Topik i Topcia. Zestaw, umożliwiający zabawę dwoma zupełnie różnymi pojazdami Hot Wheels jednocześnie będzie też prezentowany na instagramowych profilach skierowanych do rodziców.