Epicka pętla Hot Wheels w telewizji i social mediach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Epicka pętla Hot Wheels w telewizji i social mediach

Przez blisko miesiąc firma Mattel będzie wspierać reklamowo pojawianie się w sprzedaży nowego, unikalnego zestawu marki Hot Wheels z najnowszej linii Monster Trucks. Działania w ramach kampanii obejmą emisję spotu w wiodących dziecięcych stacjach telewizyjnych oraz aktywność w social mediach.

Uwaga, uwaga! Szykuje się niesamowity wyścig. Na starcie staje klasyczne autko Hot Wheels, a obok niego potężny Hot Wheels Monster Trucks z wielkimi kołami i designerską, metalową karoserią. Do pokonania mają pętlę, którą zdobi wzór bieżnika czarnych opon pojazdów z kolekcji Monster Trucks. Kto wygra ten wyścig? Czy Dawid ma szanse w starciu z Goliatem? Które auto wyląduje w pucharze, a które zaliczy kraksę?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odpowiedź na te pytania daje spot reklamowy, przedstawiający wszystkie atuty nowego zestawu marki Hot Wheels. Będzie on emitowany w okresie od 17 lutego do 13 marca br. w takich stacjach jak: Disney Junior, MiniMini+ i Cartoon Network. Wrażeniami z testowania tego epickiego toru podzielą się także dziecięcy youtuberzy, znani z kanałów Adam TV, Siema tu Marcel czy Topik i Topcia. Zestaw, umożliwiający zabawę dwoma zupełnie różnymi pojazdami Hot Wheels jednocześnie będzie też prezentowany na instagramowych profilach skierowanych do rodziców.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij