Wartość product placementu w 2019 roku w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła blisko 700 mln zł

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wartość product placementu w 2019 roku w polskich kanałach  telewizyjnych wyniosła blisko 700 mln zł

W 2019 roku przychody z lokowania produktów stanowiły istotny budżet stacji telewizyjnych. Pentagon Research zarejestrował ponad 2600 marek, które pojawiały się na antenie w trakcie trwania audycji w telewizji.

Tradycyjnie na pierwszym miejscu znalazł się producent przypraw Prymat, który od kilku lat opiera swoją strategię marketingową na lokowaniu produktów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kolejne miejsca na podium zajęły: sieć sklepów Biedronka oraz firma Zwieger, która produkuje naczynia i akcesoria kuchenne. Tuż za pierwszą trójką znalazł się producent wody mineralnej Muszynianka.

Łączna wartość lokowania produktu w 2019 roku wyniosła 693,5 mln zł.

Warto dodać, że prawie połowa wartości mediowej została wygenerowana przez 15 czołowych marek. Jednocześnie odpowiadają one za 1/3 wszystkich wskazań w monitorowanych kanałach telewizyjnych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij