Tradycyjnie na pierwszym miejscu znalazł się producent przypraw Prymat, który od kilku lat opiera swoją strategię marketingową na lokowaniu produktów.
Kolejne miejsca na podium zajęły: sieć sklepów Biedronka oraz firma Zwieger, która produkuje naczynia i akcesoria kuchenne. Tuż za pierwszą trójką znalazł się producent wody mineralnej Muszynianka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Łączna wartość lokowania produktu w 2019 roku wyniosła 693,5 mln zł.
Warto dodać, że prawie połowa wartości mediowej została wygenerowana przez 15 czołowych marek. Jednocześnie odpowiadają one za 1/3 wszystkich wskazań w monitorowanych kanałach telewizyjnych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing