Agata Matuszewska objęła stanowisko business unit managera w Open Research

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agata Matuszewska objęła stanowisko business unit managera w Open Research

W związku z rozwojem firmy Open Research do zespołu badaczy jakościowo-ilościowych, dołączyła Agata Matuszewska, która objęła dowodzenie nad zespołem zajmującym się badaniami międzynarodowymi, badaniami dla firm farmaceutycznych oraz zaawansowaną analityką biznesową.

Agata Matuszewska to doświadczony badacz rynku, socjolog, z blisko 20-letnim stażem pracy w międzynarodowych agencjach badawczych, jak Millward Brown (KANTAR), Nielsen, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie zaawansowanych projektów badawczych. Pracowała również po stronie producenta (USP Zdrowie) w dziale insight oraz w trade marketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Specjalizuje się w badaniach jakościowo-ilościowych w kontekście komunikacji, strategii, badań shopperowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij