Agencja Click Community po raz drugi wygrała przetarg na obsługę social mediów Grupy Enea

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Click Community po raz drugi wygrała przetarg na obsługę social mediów Grupy Enea

Click Community kolejny raz wygrała przetarg na roczną obsługę social mediów poznańskiej grupy energetycznej Enea. W 2019 roku obsługiwała klienta m.in. na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.

Agencja była również odpowiedzialna za projekt wizerunkowo-sponsoringowy „Po mocnej stronie” z koszykarzami w roli głównej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W 2020 roku do zadań agencji będzie należała obsługa takich kanałów jak: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn. Stworzenie oraz wdrożenie nowej strategii komunikacji marki w social mediach, przeprowadzenie konkursu bezaplikacyjnego oraz wdrożenie koncepcji komunikacyjnej projektu Enea IronMan 70.3. Łączne wynagrodzenie, jakie przeznaczy Grupa Enea na komunikację w mediach społecznościowych to 490 tysięcy netto.

Nad pracą zespołu projektowego czuwa account relationship manager Anna Majsterek.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij