Nietuzinkowe smaki burgerów KFC powracają

Kto jest większym pasjonatem nowych odkryć kulinarnych niż KFC? Tej wiosny marka zaserwuje swoim klientom niepowtarzalne doznania, wprowadzając nieoczywiste połączenia smakowe wśród których będzie królować bourbon, ale też coś dla fanów wege.
O autorze
1 min czytania 2020-03-04

Nowe smaki w wielu przypadkach stają się nierozerwalną częścią miejscowej kuchni. Idąc tym tropem, KFC ciekawe obcych kultur kulinarnych i nowych kombinacji smakowych postanowiło pójść za ciosem, serwując swoim gościom wyjątkową moc doznań. Zderzając klasykę panierowanych kurczaków z ciekawymi rozwiązaniami Zachodu, łącząc mocne smaki Ameryki z europejską lekkością.

Jako następstwo swojej decyzji, marka przywraca do swojego menu zeszłoroczną ofertę Original KFC Burgers w jeszcze ciekawszej odsłonie. Powracają dwa Grandery: Bourbon BBQ Grander – łączący chrupkość panierowanego kurczaka z intensywnością sosu BBQ wzbogaconego wyjątkowym smakiem bourbonu oraz Kentucky Gold Grander, zachwycający zderzeniem tego co w KFC niezmienne – panierowanego kurczaka ze starannie dopasowanymi do dania dodatkami, jeszcze bardziej uwydatniającymi smak dania w połączeniu ze specjalnie przygotowanym sosem. A na koniec, wisienka na torcie – ukłon w stronę miłośników Vege: Halloumi Burger, oferujący wyjątkowy smak tradycyjnej kuchni greckiej, reprezentowanej przez grillowany ser Halloumi, w połączeniu ze świeżymi warzywami i wyśmienitym, truflowym finiszem.

Oferta będzie ważna we wszystkich lokalach przez najbliższe dwa miesiące.

Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj