Uponor startuje z dwiema kampaniami w mediach online

Aktualnie marka promuje dwa rozwiązania – system sterowania ogrzewaniem podłogowym Smatrix Pulse i pierwszą na świecie rurę wykonaną w technologii bezszwowej Uni Pipe PLUS. Na potrzeby obu kampanii PR zostały opracowane nowe motywy przewodnie.
O autorze
1 min czytania 2020-03-10

Renomowany producent instalacji wodnych i grzewczych już w grudniu ubiegłego roku rozpoczął promocję nowego systemu sterującego ogrzewaniem podłogowym w domach i mieszkaniach pod hasłem „Stwórz własną strefę komfortu”. Smatrix Pulse to intuicyjna automatyka zarządzająca temperaturą w pomieszczeniach według indywidualnych preferencji użytkowników. Produkt jest dedykowany zarówno profesjonalnym wykonawcom, jak i klientowi końcowemu, dlatego w komunikacji wykorzystano wiodące tytuły branży instalacyjnej oraz B2C.

Z kolei Uni Pipe PLUS to innowacyjna rura, która posiada aż o 40% mniejszy kąt gięcia niż konkurencyjne rozwiązania, dzięki czemu skraca czas pracy i umożliwia montaż w trudno dostępnych miejscach. W ramach trwającej kampanii informacje o Uni Pipe PLUS ukażą się głównie w czasopismach i portalach internetowych branży instalacyjnej. Kampania w mediach online jest ukierunkowana przede wszystkim na dotarcie do wykonawców instalacji sanitarnych.

Marka w obu kampaniach wykorzystała najbardziej zasięgowe narzędzia komunikacji online, w tym m.in. artykuły sponsorowane, mailingi, double billboardy czy banery. Za rekomendację i zakup mediów, opracowanie materiałów sponsorowanych, działania PR, a także stworzenie obu Key Visuali jest odpowiedzialna agencja Wills Integrated.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj