„U nas się opłaca” – ruszyła nowa kampania informacyjna grupy LOTOS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„U nas się opłaca” – ruszyła nowa kampania informacyjna grupy LOTOS

Grupa LOTOS w październiku 2018 r. uruchomiła projekt „LOTOS Niebieski Szlak”, w ramach którego na 12 stacjach paliw między Warszawą, a Trójmiastem właściciele samochodów elektrycznych mogli bezpłatnie naładować swoje auta.

Po 15 miesiącach okres testowy został zakończony, a na stacjach została wprowadzona jednorazowa opłata za ładowanie w wysokości 24 zł. W związku z tym koncern paliwowy przeprowadził kampanię informacyjną „U nas się opłaca” – w kanałach online i offline.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Z miesiąca na miesiąc obserwowaliśmy coraz większe zainteresowanie naszymi punktami ładowania samochodów elektrycznych i już teraz możemy stwierdzić, że projekt Niebieskiego Szlaku okazał się sukcesem. W tej chwili otwieramy nowy etap działalności. Wprowadzenie opłat pozwoli nam na szybszy rozwój – jeszcze w tym roku planujemy otworzyć nowe stacje ładowania – mówi Wojciech Weiss, prezes zarządu LOTOS Paliwa. 

Za kompleksową komunikację projektu odpowiada agencja kreatywna Lotna, która jednocześnie zajmuje się obsługą kanałów społecznościowych LOTOS Niebieski Szlak.

Kampanii informacyjnej towarzyszy akcja promocyjna, w ramach której klienci Niebieskiego Szlaku mogą do końca marca kupić kawę w okazyjnych cenach – za dużą kawę (440 ml) zapłacą tylko 2 zł, a za małą (220 ml) symboliczną złotówkę.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij