Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Uniroyal z nową ambasadorką – najszybszą Polką

Opona Uniroyal RainSport 5 to następna bestsellera i zdobywcy nagrody za pionierski design. Nie mogła otrzymać lepszego ambasadora. Gosia Rdest to najlepsza Polka na torach wyścigowych w kraju i zagranicą!
O autorze
2 min czytania 2020-03-16

Czy dziś kobieta może reklamować opony?

Zmienia się i poprawia rola kobiety w reklamie. Panie coraz częściej są widywane w reklamach samochodów, a Panowie w reklamach proszków do prania i środków na przeziębienie dla dzieci. Łamanie stereotypów jest fajne, ale czy jesteśmy gotowi na kobiecą ambasadorkę opon?

Kim jest Gosia?

Gosia Rdest to najszybsza Polka na torach wyścigowych w kraju i za granicą. Przeszła drogę od gokarta do 500-konnych aut. Pierwsze kroki stawiała w kartingu w wieku 12 lat. Teraz ściga się na torach wyścigowych na całym świecie, od Daytony po Dubaj.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sezonie 2019 Gosia zakwalifikowała się jako jedna z 18 kobiet na świecie do prestiżowej serii Formuły 3 – W Series, będąc tym samym jedyną Polką w stawce. Jest to pierwsza w historii motor-sportu seria wyścigowa dedykowana wyłącznie dla kobiet. Ponadto Gosia ścigała się Seatem Leonem Racerem, zdobywając tytuł Vice mistrza w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.

Sezon wyścigowy 2020 zainaugurowała, zdobywając 1. miejsce w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju za kierownicą Porsche 991-II Cup. W ubiegłych latach startowała w serii GT4 European Series w barwach zespołu Phoenix Racing, stając na podium w Brands Hatch, Misano i na Hungaroringu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gosia aktywnie wspiera kobiety w motor-sporcie. W 2018 roku zaangażowała się w projekt pod patronatem FIA i PZM “Girls on Track – Karting Challenge”, jako jego ambasadorska oraz autorka programu szkoleniowego dla finalistek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dlaczego Gosia?

– Opona nie musi być tylko czarna. Wszyscy mówią o technologii – i to mamy opanowane do perfekcji (opinie nie kłamią). Bo to my wynaleźliśmy oponę na deszcz. Wybór Gosi był oczywisty, bo kto się zna lepiej na prowadzeniu niż kierowca wyścigowy? – mówi Piotr Snakowski, head of marketing department, Continental.

Widzieliście kiedyś koziołkującego rekina?

Bionika to czerpanie rozwiązań naukowych z natury. Tak zrobiliśmy w RainSport 5. Opona ma innowacyjną technologię skóry rekina, która skutecznie odprowadza wodę.

Pewność na drodze to podstawa, bo najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie, a najlepszą oponę – wiadomo, w trudnych warunkach drogowych. Zatem mamy najlepszą oponę – klasa A hamowania w deszczu – dla wszystkich rozmiarów – to jest nie lada osiągnięcie.

Kreacje są odważne

Postanowiliśmy zrobić spot, jakiego nie robił dotąd nikt. Dlatego nakręciliśmy turbo odważny teledysk, który pokazuje nie tylko zalety produktu, ale też co czuje kierowca, prowadząc pewnie. Oczywiście na Uniroyal’ach. Sam spot to za mało, wiadomo.

REKIN+BLIK =?

–Chcemy pokazać naszym klientom, że o nich dbamy. Nie tylko dając im totalnie dopracowany produkt. I tak powstał konkurs z ultra prostymi zasadami – kupujesz – wygrywasz. Nic więcej. Komplet opon = 100 zł BLIKIEM. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce używamy tej płatności do promocji – mówi Ewa Krajewska, digital marketing manager, Continental