Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Sport Brokers ogłasza współpracę Michała Pola z marką x-kom

Spółka x-kom będzie promować swoje produkty we współpracy z Michałem Polem. Komunikacja będzie oparta o media społecznościowe jednego z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2020-03-19

W ramach współpracy Pol będzie w sportowym kontekście promował produkty z oferty x-kom na kanale YouTube „Polsport”, a także razem z partnerem przeprowadzi szeroko zakrojone akcje angażujące kibiców. x-kom, chcąc docenić sportową społeczność, która wytworzyła się wokół Michała, zorganizuje dla jego widzów specjalne promocje, które będą ogłaszane podczas transmisji na żywo, będących najpopularniejszym formatem wideo Michała Pola. Znanego dziennikarza na platformie YouTube subskrybuje obecnie 126 tysięcy osób.

Sieć sklepów ze sprzętem elektronicznym x-kom regularnie promuje się sport i e-sport, sponsorując m.in. występujący w PKO BP Ekstraklasie Raków Częstochowa i organizację e-sportową x-kom AGO. Marka słynie również z nieszablonowych akcji promocyjnych w internecie.

Od września ubiegłego roku Michał Pol jest partnerem w agencji Sport Brokers, specjalizującej się w sprzedaży oraz obsłudze sportowych kampanii mediowych i influencerskich. Agencja zajmie się koordynacją współpracy pomiędzy dziennikarzem a siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj