Agencja Sport Brokers ogłasza współpracę Michała Pola z marką x-kom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Sport Brokers ogłasza współpracę Michała Pola z marką x-kom

Spółka x-kom będzie promować swoje produkty we współpracy z Michałem Polem. Komunikacja będzie oparta o media społecznościowe jednego z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce.

W ramach współpracy Pol będzie w sportowym kontekście promował produkty z oferty x-kom na kanale YouTube „Polsport”, a także razem z partnerem przeprowadzi szeroko zakrojone akcje angażujące kibiców. x-kom, chcąc docenić sportową społeczność, która wytworzyła się wokół Michała, zorganizuje dla jego widzów specjalne promocje, które będą ogłaszane podczas transmisji na żywo, będących najpopularniejszym formatem wideo Michała Pola. Znanego dziennikarza na platformie YouTube subskrybuje obecnie 126 tysięcy osób.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sieć sklepów ze sprzętem elektronicznym x-kom regularnie promuje się sport i e-sport, sponsorując m.in. występujący w PKO BP Ekstraklasie Raków Częstochowa i organizację e-sportową x-kom AGO. Marka słynie również z nieszablonowych akcji promocyjnych w internecie.

Od września ubiegłego roku Michał Pol jest partnerem w agencji Sport Brokers, specjalizującej się w sprzedaży oraz obsłudze sportowych kampanii mediowych i influencerskich. Agencja zajmie się koordynacją współpracy pomiędzy dziennikarzem a siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij