Ageless: Kobiety po 55. roku życia celebrują swoje ciała w kampanii marki Tena

Ageless: Kobiety po 55. roku życia celebrują swoje ciała w kampanii marki Tena

Marka Tena zaprezentowała swoją nową kampanię reklamową pod hasłem „Ageless”, za pomocą której chce zmienić stereotypowe postrzeganie ciał starszych kobiet, a także ich podejścia do seksualności.

W spocie stworzonym w ramach kampanii pod hasłem „Ageless” wystąpiły kobiety po 55. roku życia, które opowiadają o podejściu do swoich ciał – nie wstydzą się zmian, jakie w nich zaszły, otwarcie rozmawiają też o swojej seksualności. Jednocześnie nie unikają tematu nietrzymania moczu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z problemem tym spotyka się bowiem wiele starszych kobiet i większość z nich uważa to wstydliwe schorzenie Za pomocą swojej kampanii marka Tena chce nieco zmienić podejście do tego tematu.

Za realizację odpowiada agencja AMV BBDO.

PS

Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet postanowiliśmy zapytać kilka przedstawicielek płci żeńskiej z branży kreatywnej o to, jak ich zdaniem zmieniał się wizerunek kobiet w reklamie. Czy zmienił się na lepsze czy na gorsze? Co miało wpływ na to?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij