Blogerka Dorota Smakuje w kampanii Paoli od OS3

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Blogerka Dorota Smakuje w kampanii Paoli od OS3

OS3, przy współpracy z blogerką Dorotą Wdowińską - Rozbicką, autorką bloga kulinarnego „Dorota Smakuje”, zrealizowała projekt dla marki Paola, należącej do Hoop Polska. Kluczowym elementem działań jest nowa odsłona serwisu www.Paola.pl.

Działania dla Paoli realizowane przez agencję OS3 zostały oparte na współpracy z blogerką znaną jako Dorota Smakuje, która na odświeżonej stronie marki będzie odkrywać i opisywać kulinarny świat zainspirowany syropami. Celem jest ukazanie możliwości wykorzystania Paoli na wiele sposobów. Cyklicznie aktualizowane wizualne treści mają zachęcić do ich share’owania i dyskusji. Strategia jest nastawiona na interakcję z konsumentami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Promocję marki Paola poprzedziła komunikacja na Facebook’u, kampania online oraz amplifying. Celem działań było zbudowanie świadomości i edukacja wokół zastosowania syropów w przepisach kulinarnych, komunikacja atrakcyjnej oferty marki w postaci szerokiej gamy smaków oraz stymulowanie pozytywnych rekomendacji. Za kompleksową realizację WoMM odpowiadała agencja Faster & Better (OS3 Group S.A.)

– Współpraca z Paolą jest dla mnie inspirującym doświadczeniem. Cieszę się, że mogę brać czynny udział w projekcie i przekazywać swoje doświadczenie i pasję – komentuje Dorota Wdowińska - Rozbicka, autorka bloga Dorota Smakuje. – Ta akcja to ukłon w stronę konsumentów, którzy poszukują natchnienia i nowych rozwiązań kulinarnych – dodaje.

Dorota Smakuje stronę z autorskimi przepisami, którą odwiedza ponad 150 tys. unikalnych userów, prowadzi od 2008 roku.

OS3 współpracuje z marką Paola od 2010 roku. Do tej pory agencja zrealizowała dla tego Klienta serwis internetowy, kampanie internetowe, loterie, konkursy oraz kompleksową strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij