Bądźmy dziećmi – Fisher-Price z nową kampanią skierowaną do rodziców

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bądźmy dziećmi – Fisher-Price z nową kampanią skierowaną do rodziców

„Bądźmy dziećmi!” – to nazwa nowej, długofalowej kampanii 360, z którą zadebiutował producent zabawek Fisher-Price. Celem akcji jest ukazanie świata takim, jakim widzą go dzieci, z dozą optymizmu i humoru, jednocześnie zachęcając dorosłych do odkrywania radości ze wspólnej zabawy z dziećmi.

Rozpoczęcie kampanii zbiega się z pierwszą odsłoną badań naukowych na temat pozytywnego wpływu zabawy z dziećmi na rodziców i dziadków, przeprowadzonych przez dr Jacqueline Harding z University of Middlesex w Wielkiej Brytanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dr Harding, która zapoznała się z ponad setką artykułów naukowych z zakresu neurologii i psychologii behawioralnej, stwierdza, że czas zabawy powinien być postrzegany jako „antidotum” na stres dorosłych.

– Istnieje mnóstwo badań dotyczących istoty wartości zabawy dla dzieci, ale wciąż niewiele wiemy o pozytywnych skutkach zabawy dla dorosłych. Analizując badania naukowe w różnych dziedzinach związanych z zabawą, zaczynamy zdawać sobie sprawę, że dorośli mogą czerpać z niej ogromne korzyści, takie jak obniżenie poziomu hormonów stresu czy zwiększenie dobrego samopoczucia. Starszym pokoleniom aktywna zabawa może pomóc w zapobieganiu pogorszenia funkcji poznawczych, które postępują z wiekiem. A wszystko to przez zabawę – tłumaczy Harding.

Kampania „Bądźmy dziećmi” obejmuje serię spotów wideo, działania social media oraz współprace z influencerami, w których ukazane zostały ulubione zabawki Fisher-Price na przestrzeni 90. lat.

W filmie możemy również usłyszeć 60-sekundowy manifest marki w wykonaniu aktora Johna Goodmana. Goodman został przedstawiony jako klasyczny rolnik z kolekcji Little People, spacerujący wśród postaci inspirowanych kultowymi zabawkami Fisher-Price, takimi jak Telefonik dla Gadułki czy uwielbiany przez dzieci Szczeniaczek Uczniaczek. Dodatkowe spoty skupiają się na konkretnych produktach i przedstawiają magię tego, co dziecko widzi i czuje podczas zabawy.

Kampania rusza w Polsce z końcem lutego i potrwa do końca 2020 roku. Działania wspierające to między innymi kampania TV, działania social media i współpraca z ambasadorami marki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij