Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Browar Brodacz dostarczy kraftowe piwa, kawę i przekąski

Rzemieślniczy trójmiejski Browar Brodacz postanowił stworzyć agregator cateringowy. Brodacz będzie zbierał towar od trójmiejskich producentów wyrobów rzemieślniczych oraz lokali z kraftowym piwem i dowoził skompletowane zamówienie pod drzwi klienta. 2% każdego zamówienia wesprze walkę z wirusem.
O autorze
1 min czytania 2020-03-24

W czasie ogólnopolskiej kwarantanny jedną z branż, które przeżywają głęboki kryzys, jest gastronomia. Zamknięte lokale, odwołane wydarzenia, spadająca sprzedaż. Jedyną drogą są zamówienia z dostawą do domu. Restauracje radzą sobie przez sprzedaż swoich dań z dowozem. A Browar Brodacz chce w jednym miejscu skupić producentów różnych wyrobów rzemieślniczych: piwa, długodojrzewających wędliny, świeżo palonej kawy klasy speciality, pieczywa na zakwasie, a już niedługo także świeżego mleka.

– Będziemy działać na zasadzie cateringu, ale nie gotowych posiłków, tylko produktów spożywczych. Jeśli ktoś jest zainteresowany np. czterema piwami Brodacza, dwoma kilogramami kawy z palarni Kawana czy Nieczapla i wędlinami z Majoliki, wystarczy wejść na sklep.brodacz.pl i zapełnić koszyk. Dzięki temu lokalna rzemieślnicza gastronomia będzie miała trochę roboty, ludzie jedzenie dostarczone pod drzwi, a to wszystko tak naprawdę po to, żeby przekazać 2% z każdej transakcji na walkę z koronawirusem – tłumaczy Tomasz Brzostowski, prezes Brodacza.

Platforma będzie poszerzać ofertę z każdym dniem. Brodacz zachęca trójmiejskich producentów kraftowych do przyłączenia się.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– My odkupujemy od nich towar, który i tak wytwarzają, kompletujemy z resztą zamówienia i dowozimy pod drzwi klienta – mówi Brzostowski.

Cały proces będzie odbywał się z zachowaniem wszelkich środków ostrożności: auta dostawcze będą regularnie czyszczone, kierowcy wyposażeni w środku dezynfekcji, a towar – wcześniej opłacony – wyląduje pod drzwiami klienta. Dostawca z dwumetrowej odległości upewni się tylko, że klient otworzył drzwi i zabrał zamówienie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oferta Brodacza obejmuje całe Trójmiasto. Zamówienia będą realizowane w ciągu najbliższego dnia roboczego. W planach jest objęcie platformą innych miast wojewódzkich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się