oS3 pracuje dla marki Lipton

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
oS3 pracuje dla marki Lipton

Agencja oS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton Unilever na najbliższe trzy lata. Obecne działania obejmują kraje Bałtyckie i potrwają do końca 2020 roku.

Lipton to nowy klient oS3 i kolejny po marce Kasia z portfolio firmy Unilever.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Lokalna kampania obejmie Litwę, Łotwę i Estonię.

Kampania, która właśnie wystartowała przebiega pod hasłem: „Be sure to know what's really up” i potrwa do końca 2020 roku. Opracowana przez oS3 strategia obejmuje najbliższe trzy lata prowadzenia brandu w krajach Bałtyckich i otwiera możliwość dalszej współpracy pomiędzy agencją, a marka Lipton.

W kampanii została wykorzystana telewizja, outdoor oraz digital. Spot został wyprodukowany z domem produkcyjnym PAPAYA.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij