Quebonafide przekaże milion złotych na cele charytatywne – poinformował o tym w niekonwencjonalny sposób

Quebonafide przekaże milion złotych na cele charytatywne – poinformował o tym w niekonwencjonalny sposób
Popularny polski raper po raz kolejny zaskoczył swoich fanów – w ramach promocji nowego albumu pt. „Romantic Psycho” Quebonafide opublikował film, w którym w niekonwencjonalny sposób poinformował widzów o przekazaniu dużej sumy pieniędzy na cele charytatywne.
O autorze
1 min czytania 2020-03-30

Quebonafide od jakiegoś czasu wprawia w zdumienie wszystkich swoich fanów (i nie tylko), promując nowy album „Romantic Psycho” w skrupulatnie przemyślany i zaplanowany sposób. Mowa tutaj chociażby o stronie internetowej poświęconej płycie, która inspirowana była starym Windowsem

Kilka dni temu raper opublikował filmik zatytułowany „CTK Creeps: Quebonafide”, który wzorowany jest na popularnym programie telewizyjnym stacji MTV, w ramach którego pokazywano, jak mieszkają gwiazdy z branży muzycznej. 

W filmie Quebonafide oprowadza widzów po pewnym mrocznym domu, opowiadając jednocześnie o swoich zainteresowaniach. W materiale wideo nie raz też pojawia się informacja, że powodem powstania tej produkcji jest niedawna współpraca rapera z platformą Allegro. 

W pewnym momencie trwania filmu Quebonafide zdradza tajemnicę, którą może wyłapać jedynie bardzo uważny widz – jest ona ukryta na ekranie monitora w tzw. pracowni komputerowej rapera.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na wyświetlaczu widnieje bowiem informacja o tym, że cała kwota ze współpracy rapera z Allegro – a dokładniej milion złotych – zostanie przeznaczona na cele charytatywne. 

To jednak nie pierwsza taka akcja Quebonafide zorganizowana w szczytnym celu – pod koniec lutego br. raper przekazał 40 tys. złotych zebranych ze sprzedaży ubrań na ufundowanie zagranicznych wakacji dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego w swoim rodzinnym Ciechanowie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Quebonafide po raz kolejny zaskoczył swoich fanów – tym razem popularny polski raper opublikował na swoim InstaStory zdjęcie słynnych krzyżówek panoramicznych, na okładce których widnieje jego wizerunek.

PS2

Zielony kiosk przed PKiN w Warszawie, billboard w postaci krzyżówki oraz akcja telefoniczna to tylko niektóre elementy kampanii promującej album Dawida Podsiadły „Małomiasteczkowy”. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.