GetResponse wspiera gdańską opiekę medyczną w walce z COVID-19

E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

GetResponse wspiera gdańską opiekę medyczną w walce z COVID-19

Trójmiejska firma GetResponse, oferująca narzędzia do email marketingu i prowadzenia działań online marketingowych, walczy z pandemią koronawirusa, wspierając trójmiejską służbę zdrowia. Przekazuje 3 respiratory, termometry i przyłbice gdańskiemu szpitalowi.

– To nasz obowiązek, by wspierać wszystkimi możliwymi sposobami walkę z COVID-19 na każdym jej etapie. W szpitalach w dalszym ciągu jest za mało respiratorów, a to nasza ostatnia linia obrony – mówi założyciel i prezes GetResponse, Szymon Grabowski, który przeznaczył już ponad 200 tysięcy złotych na zakup trzech respiratorów, termometrów bezdotykowych i przyłbic medycznych, by wesprzeć lokalne placówki medyczne. Sprzęt trafi do Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo firma aktywnie uczestniczy w badaniach możliwości laserowego wycięcia przyłbic medycznych w celu produkcji masowej.

– Zatrudniamy ponad 300 osób i czujemy się istotnym elementem trójmiejskiego ekosystemu, dlatego chcemy wesprzeć lokalną społeczność w tej dramatycznej walce. Dla nas to nie tylko pomoc, to nasz obowiązek. Jednocześnie apelujemy do wszystkich przedsiębiorców w dobrej sytuacji finansowej o wsparcie działań mających na celu walkę z pandemią i powrót do normalności – mówi Szymon Grabowski.

Firma GetResponse postanowiła również dołączyć do ogólnopolskiego programu „Jesteśmy Razem. Pomagamy”, skupiającego przedsiębiorstwa gotowe nieść pomoc w obliczu pandemii. W jego ramach, w najbliższych dniach wesprze zbiórkę funduszy na zakup maseczek, rękawic jednorazowych i kombinezonów dla placówek medycznych z całego kraju.

Respiratory, termometry i przyłbice

Dlaczego GetResponse zdecydowało się przekazać gdańskiemu szpitalowi akurat respiratory, termometry i przyłbice? Na firmowym blogu czytamy:

  1. W szpitalach jest zdecydowanie za mało respiratorów. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć, ile osób będzie ich potrzebować. Nie możemy pozwolić na sytuację, w której lekarze potrzebując respiratorów, aby uratować czyjeś życie, nie będą mieli do nich dostępu. To jest ostatnia linia obrony przed negatywnymi skutkami zarażenia. Dlatego respiratory są tak potrzebne.
  2. Termometry są najczęściej używanymi narzędziami w przypadku pierwszego kontaktu z potencjalnym zarażonym. WHO informuje, że u 90% osób zarażonych koronawirusem pojawia się gorączka. Obsługa medyczna musi więc posiadać wystarczającą ilość narzędzi potrzebnych do wstępnego diagnozowania i sprawdzania stanu zdrowia pacjentów.
  3. Przyłbice spełniają rolę ochronną. Brak maseczek w hurtowniach powoduje, że lekarze i pielęgniarki oraz pogotowie ratunkowe nie mają jak chronić się przed możliwym zakażeniem. Zaopatrzenie placówki medyczne w sprzęt ochronny oraz zrobienie zapasów sprzętu jest w tej chwili działanem niezbędnym, by być gotowym na nieunikniony wzrost przypadków zachorowań.

Wszyscy pracujemy zdalnie #ZostańwDomu

GetResponse to platforma do online marketingu, oferująca narzędzia, które pozwalają przedsiębiorcom rozwijać biznes, tworzyć kampanie marketingowe i docierać do klientów. Widząc ogromne zapotrzebowanie przedsiębiorców na organizowanie zdalnych spotkań z pracownikami oraz klientami, GetResponse skupia się obecnie na edukacji klientów.

Webinary są aktualnie jedynymi z najbardziej pożądanych rozwiązań dla przedsiębiorców – pozwalają bowiem na zdalną komunikację wideo z pracownikami oraz klientami. Zespół GetResponse również wykorzystujemy takie rozwiązanie w firmie, która przeszła w tryb pracy zdalnej.

– Od samego początku obserwujemy rozwój sytuacji związanej z koronawirusem. Chcąc zapewnić naszym pracownikom jak największe bezpieczeństwo, 12 marca postanowiliśmy oficjalnie przenieść pracę całego biura na tryb zdalny. Dostarczyliśmy wszystkim pracownikom sprzęt niezbędny do wykonywania codziennych obowiązków zawodowych. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi, praca zdalna i komunikacja jest bardzo efektywna – mówi Szymon Grabowski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij