>>> Jak marki włączają się w walkę z koronawirusem?
Pizza Hut szybko zareagowała na ryzyko związane z pandemią koronawirusa, wprowadzając szczególne zasady bezpieczeństwa we wszystkich restauracjach zgodne z obowiązującymi obecnie obostrzeniami. Ponadto, firma rozpoczęła także pomoc służbom medycznym, które walczą z wirusem. Chwilę później dołączyła do akcji #WzywamyPosiłki. Do tej pory kilkudziesięciu pracowników restauracji przygotowało i dostarczyło bezdotykowo ponad 3500 posiłków do placówek służby zdrowia w całej Polsce, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Olsztynie, Krakowie, Szczecinie. Dziennie dowożą i bezkontaktowo pozostawiają do 250 energetycznych zestawów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Teraz, aby zademonstrować swoje podejście na czas społecznej izolacji, marka postanowiła nieco przerobić swoje charakterystyczne logo. Nowym logotypem posługuje się m.in. w social mediach.
Co więcej, AmRest, który jest operatorem Pizza Hut wsparł podopiecznych Banku Żywności w Radomiu. Firma przekazała niemal 3 tys. kilogramów jedzenia m.in. sałatki, sery, jogurty i świeże soki, które trafiły do organizacji partnerskich Banku.
Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Przedstawiamy najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.
Słuchaj podcastu NowyMarketing