Schulz brand friendly: Marka w czasach pandemii [raport]

Schulz brand friendly: Marka w czasach pandemii [raport]

38-stronicowy raport podzielony jest na kilka rozdziałów. To wieloaspektowe, bo od strony strategii, kreacji, digital i PR, spojrzenie na działanie marek w czasie kryzysu.

Czy wiecie, jak funkcjonować, kiedy nasze poczucie bezpieczeństwa zarówno jako jednostek społecznych, jak i pracowników firm zostają tak bardzo zachwiane? Czy obok zapasów żywności warto zrobić zapasy cyfrowe i kiedy można już po nie sięgnąć? Czy marki w swoich działaniach CSR pamiętały o korzyściach dla społeczeństwa, ale i swojej tożsamości?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W raporcie znajdziecie odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Przeczytacie też m.in. o tym, jak dostosować działania marketingowe do nowej rzeczywistości i dlaczego nie warto się poddawać w szukaniu kreatywnych rozwiązań. Poznacie też najlepsze kreacje RTM i najważniejsze działania PR w Polsce. Co ważne, w zestawieniu znajdziecie nie tylko analizy, ale i oceny działań, chociażby internetowych gigantów.

Raport został stworzony pod patronatem NowegoMarketingu. Część artykułów ukazała się właśnie w naszym serwisie.

Pełny raport możecie zobaczyć tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij