Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Żebrowski, Jacek Cygan i Krzysztof Wieszczek przekonują do przekazania 1% na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka

Pracownicy Komitetu Ochrony Praw Dziecka alarmują, że sytuacja rodzin z problemami wychowawczymi staje się jeszcze trudniejsza podczas epidemii. KOPD prosi więc o pomoc, by można było nieść pomoc psychologiczną i prawną większej liczbie rodzin i pomóc dzieciom w tym trudnym czasie.
O autorze
1 min czytania 2020-04-02

„1% tak niewiele a może zmienić tak wiele. Dzięki niemu: psycholog, pedagog, mediator i seksuolog – wszyscy  specjaliści KOPD oferują swoją pomoc i rzetelną wiedzę pomagając dzieciom na nowo skleić ich świat. Pomagają też rodzinom tkwiącym w toksycznych związkach. Te rodziny niejednokrotnie krzyczą o pomoc w ciszy i zagubieniu” – apeluje Joanna Budniok Feliks, aktorka teatralna i filmowa.

W ramach kampanii „Przekaż 1% na rzecz KOPD” został przygotowany spot radiowy z Michałem Żebrowskim. Jacek Cygan, Joanna Budniok-Feliks, Krzysztof Kwiatkowski i Krzysztof Wieszczek zachęcają natomiast do przekazania 1% podatku na działania Komitetu Ochrony Praw Dziecka w mediach społecznościowych. Wszyscy podkreślają jak ważna jest teraz pomoc dzieciom, które nie chodzą do szkoły i pozostają w domach rodzinnych z problemami. 


Komitet Ochrony Praw Dziecka jest organizacją pożytku publicznego, zatem każdy podatnik może przekazać KOPD swój jeden procent podatku i tym samym zdecydować o tym, co stanie się z częścią jego podatku. Za pośrednictwem KOPD można pomóc ocalić dzieciństwo i odbudować poczucie bezpieczeństwa dzieciom doświadczającym przemocy. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj