TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bank Pekao zachęca seniorów do korzystania z internetu i buduje dla nich wirtualną społeczność

Bank Pekao rusza z nową akcją skierowaną do seniorów, która oparta jest na zbudowaniu wirtualnej społeczności łączącej pokolenia. Będzie to możliwe m.in. dzięki dedykowanej platformie „Strefa Seniora” i grupie dyskusyjnej na Facebooku „Bierzemy internet za rogi z Dancingiem Międzypokoleniowym”.
O autorze
1 min czytania 2020-04-07

Bank Pekao kieruje swoją kampanię „Bierz internet za rogi” zarówno do seniorów aktywnych w internecie, jak również tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w sieci. Funkcjonowanie tych ostatnich w środowisku nowych technologii stało się istotne w obecnej sytuacji, gdy akcja #zostanwdomu, szczególnie dla osób starszych, to już właściwie nie zalecenie, ale konieczność.

W ramach akcji bank chce zbudować bezpieczną, wirtualną przestrzeń dla seniorów, którzy potrzebują wsparcia zarówno w codziennych czynnościach, jak i urozmaicenia, rozrywki czy poczucia przynależności do szerszej wspólnoty. W tym celu ruszyła specjalna, wirtualna platforma zatytułowana „Strefa Seniora” oraz grupa dyskusyjna w mediach społecznościowych pod hasłem „Bierzemy internet za rogi z Dancingiem Międzypokoleniowym”.

Na platformie „Strefa Seniora”, zlokalizowanej na stronie pekao.com.pl/StrefaSeniora, będą zamieszczane pakiety materiałów, z których seniorzy dowiedzą się, jak bezpiecznie załatwić codzienne sprawy bez wychodzenia z domu, artykuły poradnikowe czy ciekawostki dotyczące nowych technologii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W akcji Banku Pekao skierowanej do seniorów biorą udział reprezentanci młodszego i starszego pokolenia, m.in. Krystyna Czubówna, Jacek Kawalec, Marta Manowska, a także influencerzy tacy jak Eliza_betka czy popularny w sieci Reżyser Życia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Popularne sieci handlowe postanowiły wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – są to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.

PS2

#PosiłekDlaSeniora to nowa akcja zainicjowana przez Grupę Warszawa, w skład której wchodzą m.in. dwie warszawskie restauracje – Syreni Śpiew oraz Biała – zjedz i wypij. Jej celem jest wsparcie osób starszych, które są w grupie podwyższonego ryzyka zarażeniem koronawirusem.

PS3

Holenderski supermarket Jumbo wprowadził w 2019 roku ciekawe rozwiązanie, które skierowane było przede wszystkim do osób samotnych oraz seniorów – w sklepie pojawiła się tzw. „rozgadana kasa”, przy której każdy może spokojnie, bez pośpiechu porozmawiać z kasjerem.