Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Elektrycznie Tematyczni” – Volkswagen przedstawia podcast o elektromobilności, napędzany twardymi danymi

Marka Volkswagen, we współpracy z projektem InsightOut Lab, uruchamia podcast „Elektrycznie Tematyczni” wprowadzający w świat elektromobilności i obalający związane z nią mity. Podcast jest oparty na wynikach badań prowadzonych przez InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen.
O autorze
1 min czytania 2020-04-08

Volkswagen, przy współpracy z InsightOut Lab przedstawia nowy projekt – podcast, poświęcony szeroko pojętej tematyce elektromobilności: samochodom elektrycznym jak i zelektryfikowanym oraz wszystkiemu, co jest związane z ich użytkowaniem.

– Podcast ma być angażującym słuchaczy rozwiązaniem, pozwalającym na prezentację wartościowych danych i opinii na temat elektromobilności. Jesteśmy przekonani, że będzie stanowić cenne źródło informacji i inspiracji zarówno dla tych, którzy elektrycznymi zmianami w motoryzacji dotąd się nie interesowali, jak i dla tych, którzy fascynują się tą tematyką. Będziemy odnosić się m.in. do kwestii dotyczących ładowania, zasięgu czy cen aut elektrycznych oraz nowych technologii, bezpieczeństwa, ekologii i wielu innych aspektów. Podcast to jednak tylko część naszego przedsięwzięcia – znaczącą rolę odgrywać będą wyniki badań, pozwalające na przedstawianie tematyki elektromobilności przez lokalny pryzmat, w odniesieniu do opinii polskich respondentów – mówi Hubert Niedzielski, kierownik ds. PR marki Volkswagen.

Podcast pozwoli na merytoryczne ustosunkowanie się do obiegowo panujących, nierzadko sceptycznych opinii na temat elektromobilności za pomocą twardych danych, pozyskanych z dostępnych publicznie źródeł oraz z wyników badań InsightOut Lab, prowadzonych we współpracy z marką Volkswagen. Słuchacze podcastu będą mogli także zaznajomić się z opinią wiodących ekspertów z branży motoryzacyjnej i energetycznej. Podcast „Elektrycznie Tematyczni” będzie przedstawiał sposób myślenia zarówno licznej grupy osób, które nie miały jeszcze okazji osobiście prowadzić auta elektrycznego, jak i opinie kierowców, którzy mają już własne doświadczenie w prowadzeniu „elektryków” czy aut hybrydowych, m.in. posiadaczy lub użytkowników takich aut.

Prowadzącymi podcast są Katarzyna Frendl, dziennikarka i założycielka kobiecego portalu motoryzacyjnego Motocaina.pl, oraz Paweł Pilarczyk, dziennikarz technologiczny, właściciel i redaktor naczelny ITbiznes.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy odcinek podcastu jest już dostępny na stronie InsightOutLab.com/ElektrycznieTematyczni, znajdzie się także na największych platformach podcastowych: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i Lecton (Audioteka). Wiele treści przedstawianych w ramach odcinków podcastu, pojawi się także w postaci artykułów na blogu „Elektromobilność”, w serwisie InsightOutLab.com.

– InsightOut Lab to projekt autorski właścicieli agencji OneMulti, który ma na celu budowanie wartości dla mediów, influencerów i szeroko pojętej opinii publicznej. Będzie pomagać w szybszym i lepszym rozumieniu nowych procesów, które zachodzą w naszym życiu. W ramach InsightOut Lab badamy insighty, określamy ich wagę, przeprowadzamy analizy i opracowujemy raporty, na bazie których proponujemy naszym klientom projekty wspierające realizację działań przyspieszających zmianę – mówi Mariusz Pleban, CEO OneMulti.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się