Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bohaterowie farmacji: dzieci wyrażają wdzięczność farmaceutom w nowej akcji

Kilka dni temu ruszyła międzynarodowa kampania Pharmacy Heroes, której celem jest podziękowanie farmaceutom za ciężką pracę w czasie pandemii COVID-19. W akcję zaangażowało się 109 krajów, w tym Polska, a wyrazy wdzięczności okazać mogą nie tylko dorośli ale i dzieci, własnoręcznie wykonując laurki.
O autorze
1 min czytania 2020-04-15

W ostatnich dniach spotykamy się z różnymi formami podziękowań dla pracowników służb medycznych, którzy narażając swoje życie, leczą osoby zakażone koronawirusem. Podobnie jest z farmaceutami: bez względu na okoliczności przystępują do pracy w aptekach, umożliwiając dostęp do niezbędnych leków, płynów do dezynfekcji i środków ochrony własnej, udzielając porad setkom pacjentów dziennie, którzy z obawy o zdrowie, unikają placówek medycznych.

– Do udziału zachęcamy wszystkie dzieci, które jak nikt inny potrafią powiedzieć „dziękuję”. Od niespełna 10 lat organizujemy na oddziałach onkologii i hematologii dziecięcej w całej Polsce warsztaty plastyczne „Słoneczna galeria”, widzimy pełne emocji obrazy, które wykonują czasem kilkuletnie maluchy. Jesteśmy przekonani, że będą one doskonałą motywacją do dalszej pracy w tych trudnych dla farmaceutów warunkach – zachęca Anna Marusia, Prezes Fundacji Urtica Dzieciom.

Aby dołączyć do akcji, wystarczy dowolną techniką i w dowolnym formacie wykonać pracę, np. laurkę, a następnie zrobić jej zdjęcie, podpisać (imię, wiek, miasto lub nazwa szpitala) i przesłać na adres: [email protected]

Wszystkie prace opublikowane zostaną na fanpage’u akcji oraz na platformie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inicjatorem kampanii #pharmacyheroes jest jedna z największych polskich firm zajmujących się dystrybucją leków – Polska Grupa Farmaceutyczna, a patronatem objęła ją Międzynarodowa Federacja Farmaceutyczna, która reprezentuje ponad 4 miliony farmaceutów i naukowców farmaceutycznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing