W obecnej sytuacji hasło kampanii „Więcej czasu na rzeczy ważne” zmienia swój wydźwięk. Media przepełnione są proaktywnością znanych i lubianych, nawołujących do generalnych porządków, wielkich działań czy pielęgnacji roślin. Wiele osób w tym trybie zapomina, że najbardziej wartościowy czas, to ten dla rodziny. Przedstawiony w wideo sprzęt od Husqvarna jest rozwiązaniem problemu. Spędzając czas na świeżym powietrzu, możemy w pełni poświęcić się bliskim, podczas gdy w tym samym momencie robot koszący zajmie się pielęgnacją domowego ogrodu.
Innowacyjna technologia pozwala na pracę w każdych warunkach. Robotowi niestraszna pogoda, czy skomplikowany teren. Kosi on w trybie ciągłym tnąc trawę ostrymi jak brzytwa ostrzami. Skoszone ścinki są na tyle drobne, że nie trzeba ich zbierać, a one podlegają szybkiemu rozkładowi użyźniając glebę. Relaksu nie zagłuszą dźwięki koszenia. Automower jest niezwykle dyskretny podczas pracy a sterowanie nim odbywa się za pomocą aplikacji na smartfony.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jednym z wyzwań agencji było zdalne przygotowanie kampanii oraz bazowanie na dostępnych materiałach Klienta. Polska reklama dostępna jest w dwóch wersjach: krótszej, 15 sekundowej i dłużej, 30 sekundowej. Dodatkowo, reklama została również zaadaptowana na potrzeby rynku słoweńskiego.