„Więcej czasu na rzeczy ważne” w twoim domu, to przekaz spotu Husqvarna zrealizowanego przez 180heartbeats + JUNG v MATT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Więcej czasu na rzeczy ważne” w twoim domu, to  przekaz spotu Husqvarna zrealizowanego przez 180heartbeats + JUNG v MATT

W najnowszym spocie promującym roboty koszące Automower firmy Husqvarna, dowiadujemy się, jak znaleźć więcej czasu na rzeczy ważne, jednocześnie pielęgnując swój domowy ogród. Kampania na celu podkreślić, w jakim stopniu technologia usprawnia nasze codziennie życie.

W obecnej sytuacji hasło kampanii „Więcej czasu na rzeczy ważne” zmienia swój wydźwięk. Media przepełnione są proaktywnością znanych i lubianych, nawołujących do generalnych porządków, wielkich działań czy pielęgnacji roślin. Wiele osób w tym trybie zapomina, że najbardziej wartościowy czas, to ten dla rodziny. Przedstawiony w wideo sprzęt od Husqvarna jest rozwiązaniem problemu. Spędzając czas na świeżym powietrzu, możemy w pełni poświęcić się bliskim, podczas gdy w tym samym momencie robot koszący zajmie się pielęgnacją domowego ogrodu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Innowacyjna technologia pozwala na pracę w każdych warunkach. Robotowi niestraszna pogoda, czy skomplikowany teren. Kosi on w trybie ciągłym tnąc trawę ostrymi jak brzytwa ostrzami. Skoszone ścinki są na tyle drobne, że nie trzeba ich zbierać, a one podlegają szybkiemu rozkładowi użyźniając glebę. Relaksu nie zagłuszą dźwięki koszenia. Automower jest niezwykle dyskretny podczas pracy a sterowanie nim odbywa się za pomocą aplikacji na smartfony.

Jednym z wyzwań agencji było zdalne przygotowanie kampanii oraz bazowanie na dostępnych materiałach Klienta. Polska reklama dostępna jest w dwóch wersjach: krótszej, 15 sekundowej i dłużej, 30 sekundowej. Dodatkowo, reklama została również zaadaptowana na potrzeby rynku słoweńskiego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij