Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Więcej czasu na rzeczy ważne” w twoim domu, to przekaz spotu Husqvarna zrealizowanego przez 180heartbeats + JUNG v MATT

W najnowszym spocie promującym roboty koszące Automower firmy Husqvarna, dowiadujemy się, jak znaleźć więcej czasu na rzeczy ważne, jednocześnie pielęgnując swój domowy ogród. Kampania na celu podkreślić, w jakim stopniu technologia usprawnia nasze codziennie życie.
O autorze
1 min czytania 2020-04-16

W obecnej sytuacji hasło kampanii „Więcej czasu na rzeczy ważne” zmienia swój wydźwięk. Media przepełnione są proaktywnością znanych i lubianych, nawołujących do generalnych porządków, wielkich działań czy pielęgnacji roślin. Wiele osób w tym trybie zapomina, że najbardziej wartościowy czas, to ten dla rodziny. Przedstawiony w wideo sprzęt od Husqvarna jest rozwiązaniem problemu. Spędzając czas na świeżym powietrzu, możemy w pełni poświęcić się bliskim, podczas gdy w tym samym momencie robot koszący zajmie się pielęgnacją domowego ogrodu.

Innowacyjna technologia pozwala na pracę w każdych warunkach. Robotowi niestraszna pogoda, czy skomplikowany teren. Kosi on w trybie ciągłym tnąc trawę ostrymi jak brzytwa ostrzami. Skoszone ścinki są na tyle drobne, że nie trzeba ich zbierać, a one podlegają szybkiemu rozkładowi użyźniając glebę. Relaksu nie zagłuszą dźwięki koszenia. Automower jest niezwykle dyskretny podczas pracy a sterowanie nim odbywa się za pomocą aplikacji na smartfony.

Jednym z wyzwań agencji było zdalne przygotowanie kampanii oraz bazowanie na dostępnych materiałach Klienta. Polska reklama dostępna jest w dwóch wersjach: krótszej, 15 sekundowej i dłużej, 30 sekundowej. Dodatkowo, reklama została również zaadaptowana na potrzeby rynku słoweńskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj