Kamila wesprze firmę w realizacji bieżących projektów komunikacyjnych m.in. w zakresie media relations, digital communication, content marketing i new business. Specjalizuje się szczególnie w działaniach CSR z zakresu ekologii i przedsiębiorczości, jak również we współpracy z influencerami. Współtworzyła i koordynowała takie projekty jak Start do Kariery Gumtree Polska czy EFekt Influencera dla EF Polska.
Kamila Potapiuk zdobywała doświadczenie m.in. w agencjach Havas PR Warsaw oraz Clue PR, jak również w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Pracowała dla takich firm i instytucji jak Orange Polska, Leroy Merlin, DOOGEE, Frisco.pl, HomeToGo.pl oraz Fundacja Dorastaj z Nami. Studiowała Komunikację Wizerunkową ze specjalizacją Branding oraz Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją Projektowanie Komunikacji na Uniwersytecie Wrocławskim.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024