Burger King „cenzuruje” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu

Burger King „cenzuruje” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu

W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.

W związku z pandemią koronawirusa większość państw na całym świecie wprowadziło nakaz tymczasowego zamknięcia restauracji i punktów gastronomicznych. Niektóre kraje jednak powoli łagodzą swoje dotychczasowe obostrzenia – mowa tu chociażby o Belgii, gdzie lokale będą mogły zostać ponownie otwarte już 23 kwietnia br. i realizować zamówienia na wynos.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił wykorzystać ten fakt i przygotować swoich klientów na ponowne otwarcie swoich punktów drive-thru za pomocą nietypowej kampanii – W jej ramach sieć postanowiła w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy przedstawiające słynne burgery marki – m.in. na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Burger Kinga .

Za realizację odpowiada agencja Buzzman. 

PS

Spot zatytułowany „The Moldy Whooper” mógłby spokojnie stanowić swoistą antyreklamę dla jakiejkolwiek restauracji – przedstawia on bowiem pleśniejącego burgera. Lecz Burger King w ten sposób postanowił pokazać, że oferowany przez niego produkt nie zawiera konserwantów, ani też sztucznych barwników.

PS2

Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Sprawdźcie najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij