Młodzież #CONTRA19 wirus COVID19

Podejmij wyzwanie i zmieniaj świat na lepsze. Zgodnie z tą myślą agencja 180heartbeats + JUNG v MATT podjęła swoje wyzwanie i całkowicie pro bono zajęła się wsparciem kreatywnym i zainicjowaniem kontaktów z influencerami dla akcji #CONTRA19, Fundacji Zwolnieni z Teorii.
O autorze
2 min czytania 2020-04-24

Kreatywności młodych nie ograniczy nic, nawet COVID-19. #CONTRA19 to zbiór wyzwań, które użytkownik dobrowolnie realizuje, a następnie wzywa do wzięcia udziału swoich znajomych. Interaktywne koło fortuny umieszczone na stronie contra19.org w losowy sposób zaskakuje kreatywnym wyzwaniem. Wyróżniają się te pozytywnie wpływające na społeczeństwo – co ważne, wykonywane zgodnie z ideą #zostańwdomu.

E-korepetycje i wymiana umiejętności, słowo otuchy dla sąsiada, walka z szerzącymi się fake newsami, telefon do tych, którzy mogą czuć się samotnie – to tylko niektóre przykłady działań, które nie kosztują nic, a dają tak wiele. Co więcej, pobudzają wyobraźnię i pozwalają choć na chwilę oderwać się od obecnej sytuacji. Czas od razu szybciej i przyjemniej mija np. snując przyszłe plany podróżnicze, organizując e-domóweczkę z przyjaciółmi, czy tworząc plakat z pozytywnym przekazem. 

– Wyobraźmy sobie, że każda z 1,7 mln młodych osób wylosuje z nami wyzwanie i zadzwoni do 3 osób, które mogą czuć się teraz najbardziej samotnie. Można szybko policzyć, ile osób może poczuć się lepiej w tej trudnej sytuacji, dzięki tylu małym gestom ze strony młodzieży. Wyzwań tego typu jest znacznie więcej, więc w sumie gra toczy się o dużą pulę dobrej energii w dobie koronawirusa – mówi Paula Bruszewska, prezes Fundacji Zwolnieni z Teorii.

Key visual #CONTRA19 stworzyła, w ramach współpracy, agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Aby zwiększyć rozpoznawalność akcji, całość została utrzymana w barwach ZWZT. Potencjalny zasięg akcji osiągnął już milion, a stronę contra19.org odwiedziło ponad 15 tysięcy użytkowników. Popularność akcji znacznie zwiększyli idole młodzieży, którzy zmotywowali swoich fanów do podejmowania wyzwań. Zespół 180hb + JvM przygotował rekomendacje influencerów oraz zaprosił do udziału w akcji m.in Olgę Kleczkowską, Michała Gałę, Klaudię Chojnacką, Tomka Janusa, Radosława Kapiasa, Lewogram, Nishkę, Kayaszu, Segrittę, czy LifeManagerkę. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwotnie akcja skierowana była do nastolatków, jednak coraz częściej pojawiają się sygnały zainteresowania ze strony bliskich użytkowników. 

– #CONTRA19 to też świetna inicjatywa scalająca całe rodziny. Kiedy mój nastoletni syn, czy córka przychodzą do mnie, by razem zrobić coś pożytecznego dla innych, to jak mógłbym im odmówić? Dodatkowo strona akcji daje takie możliwości, że sam z siebie mogę wylosować inicjatywę i zaproponować swojej młodzieży ten sposób wspólnego spędzania czasu – mówi Marcin Gaworski, CEO & partner agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każde podjęte wyzwanie to kolejna cegiełka dobrej energii w tym ciężkim okresie. Liczba zrealizowanych wyzwań w szybkim tempie rośnie. Mimo to, wciąż jest wiele samotnych ludzi, którzy pragną zamienić z kimś słowo, czy lokalnych biznesów, które potrzebują wsparcia. #CONTRA19 to akcja od ludzi dla ludzi, dlatego też  wypełniając formularz na stronie, każdy może tworzyć nowe wyzwania, a tym samym sposoby na pomaganie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcję #CONTRA19 zainicjowała Fundacja Zwolnieni z Teorii, jej partnerem merytorycznym jest GovTech Polska, a partnerami z obszaru marketingu są agencje 180heartbeats + JUNG v MATT oraz grupa LTTM.  Do akcji dołączają inne firmy, w tym Totalizator Sportowy.