Feeders Agency wygrywa przetarg na stałą obsługę 360 marki ALPRO

Agencja Feeders wygrała przetarg na całościową obsługę marki Alpro, z portfolio Danone. Przetarg został rozstrzygnięty na początku roku.
O autorze
0 min czytania 2020-04-24

Alpro to firma produkująca żywność i napoje wyłącznie na bazie roślin. Wizją marki jest świat, w którym większość tego, co spożywamy pochodzi bezpośrednio z natury – ponieważ produkty roślinne są dobre dla zdrowia i planety. W skład portfolio produktowego Alpro wchodzą m.in. napoje sojowe, migdałowe, ryżowe, desery smakowe oraz produkty z jogurtowymi kulturami bakterii.

Feeders Agency w ramach wygranego przetargu zajmie się obsługą 360 marki oraz nadzorem strategiczno-kreatywnym nad wszystkimi działaniami komunikacyjnymi Alpro w mediach. Planowane działania będą obejmować m.in. OOH, digital, influencerów, wejścia sponsorskie w telewizji, kampanię display programmatic. Od lutego Feeders Agency prowadzi też na stałe komunikację i moderację kanałów social media Alpro. Start szerszej komunikacji zaplanowany jest na lato tego roku.