Feeders Agency wygrywa przetarg na stałą obsługę 360 marki ALPRO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Feeders Agency wygrywa przetarg na stałą obsługę 360 marki ALPRO

Agencja Feeders wygrała przetarg na całościową obsługę marki Alpro, z portfolio Danone. Przetarg został rozstrzygnięty na początku roku.

Alpro to firma produkująca żywność i napoje wyłącznie na bazie roślin. Wizją marki jest świat, w którym większość tego, co spożywamy pochodzi bezpośrednio z natury – ponieważ produkty roślinne są dobre dla zdrowia i planety. W skład portfolio produktowego Alpro wchodzą m.in. napoje sojowe, migdałowe, ryżowe, desery smakowe oraz produkty z jogurtowymi kulturami bakterii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Feeders Agency w ramach wygranego przetargu zajmie się obsługą 360 marki oraz nadzorem strategiczno-kreatywnym nad wszystkimi działaniami komunikacyjnymi Alpro w mediach. Planowane działania będą obejmować m.in. OOH, digital, influencerów, wejścia sponsorskie w telewizji, kampanię display programmatic. Od lutego Feeders Agency prowadzi też na stałe komunikację i moderację kanałów social media Alpro. Start szerszej komunikacji zaplanowany jest na lato tego roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij