Plac Trzech Krzyży 3 /4 zmienia się w Moliera 2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Plac Trzech Krzyży 3 /4 zmienia się w Moliera 2

W piątek 1 maja br., warszawski salon na Plac Trzech Krzyży 3 /4 zostanie włączony do sieci luksusowych butików Moliera 2.

Salon Plac Trzech Krzyży 3 /4 tworzący swoją renomę wśród warszawskich butików z luksusową odzieżą w Warszawie od 2011 roku, znajdzie się teraz pod szyldem Moliera 2.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Moliera 2 to sieć luksusowych butików, a także prężnie działający sklep internetowy, oferujące swoim klientom projekty światowych Domów Mody. Uwielbiane przez gwiazdy salony znajdują się w Warszawie, Poznaniu i Katowicach. Od maja tego roku dla klientów Moliera 2 otwarta zostanie kolejna lokalizacja w stolicy.

– Jesteśmy dumni, że dzięki dekadzie ciężkiej pracy Salony Moliera 2 stały się tak rozpoznawalne na mapie Polski. Widzimy jak bardzo Klienci identyfikują się z marką Moliera 2, dlatego postanowiliśmy wyjść temu naprzeciw i włączyć Plac Trzech Krzyży 3 /4 do sieci butików Moliera 2. Dzięki temu nasza komunikacja z klientami stanie się bardziej przejrzysta i efektywna a zaufanie do sprawdzonego serwisu – nadal kultywowane – mówi Agnieszka Majczyk, PR & marketing director.

Nowy Salon Moliera 2 znajduje się w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc w Warszawie – na Placu Trzech Krzyży; na ulicy Hożej 1, róg Mokotowskiej. Na trzech piętrach przedwojennej kamienicy znalazły się ekskluzywne damskie, męskie oraz dziecięce kolekcje najsłynniejszych Domów Mody z całego świata. Asortyment Salonu skierowany jest do całej rodziny.

Od 1 maja br. klienci wchodzący na stronę www.PlacTrzechKrzyzy.com, zostaną przekierowani do sklepu internetowego www.Moliera2.com. Znajdą tam ponad 150 marek damskich, męskich oraz dziecięcych m. in. Balmain, Burberry, Christian Louboutin, Isabel Marant czy Kenzo.

– Najważniejsi są dla nas klienci, dlatego staramy się, aby rebranding nie wiązał się z koniecznością zmiany ich przyzwyczajeń. Karty lojalnościowe, konta klientów czy bony prezentowe, które zostały wydane dotychczas, będą obowiązywać także w salonie Moliera 2 i na www.Moliera2.com – dodaje Agnieszka Majczyk.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij