Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Plac Trzech Krzyży 3 /4 zmienia się w Moliera 2

W piątek 1 maja br., warszawski salon na Plac Trzech Krzyży 3 /4 zostanie włączony do sieci luksusowych butików Moliera 2.
O autorze
1 min czytania 2020-04-29

Salon Plac Trzech Krzyży 3 /4 tworzący swoją renomę wśród warszawskich butików z luksusową odzieżą w Warszawie od 2011 roku, znajdzie się teraz pod szyldem Moliera 2.

Moliera 2 to sieć luksusowych butików, a także prężnie działający sklep internetowy, oferujące swoim klientom projekty światowych Domów Mody. Uwielbiane przez gwiazdy salony znajdują się w Warszawie, Poznaniu i Katowicach. Od maja tego roku dla klientów Moliera 2 otwarta zostanie kolejna lokalizacja w stolicy.

– Jesteśmy dumni, że dzięki dekadzie ciężkiej pracy Salony Moliera 2 stały się tak rozpoznawalne na mapie Polski. Widzimy jak bardzo Klienci identyfikują się z marką Moliera 2, dlatego postanowiliśmy wyjść temu naprzeciw i włączyć Plac Trzech Krzyży 3 /4 do sieci butików Moliera 2. Dzięki temu nasza komunikacja z klientami stanie się bardziej przejrzysta i efektywna a zaufanie do sprawdzonego serwisu – nadal kultywowane – mówi Agnieszka Majczyk, PR & marketing director.

Nowy Salon Moliera 2 znajduje się w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc w Warszawie – na Placu Trzech Krzyży; na ulicy Hożej 1, róg Mokotowskiej. Na trzech piętrach przedwojennej kamienicy znalazły się ekskluzywne damskie, męskie oraz dziecięce kolekcje najsłynniejszych Domów Mody z całego świata. Asortyment Salonu skierowany jest do całej rodziny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od 1 maja br. klienci wchodzący na stronę www.PlacTrzechKrzyzy.com, zostaną przekierowani do sklepu internetowego www.Moliera2.com. Znajdą tam ponad 150 marek damskich, męskich oraz dziecięcych m. in. Balmain, Burberry, Christian Louboutin, Isabel Marant czy Kenzo.

– Najważniejsi są dla nas klienci, dlatego staramy się, aby rebranding nie wiązał się z koniecznością zmiany ich przyzwyczajeń. Karty lojalnościowe, konta klientów czy bony prezentowe, które zostały wydane dotychczas, będą obowiązywać także w salonie Moliera 2 i na www.Moliera2.com – dodaje Agnieszka Majczyk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się