Effie Awards wprowadza nową kategorię dla działań antykryzysowych React & Sustain – ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do 21. edycji konkursu

Effie Awards wprowadza nową kategorię dla działań antykryzysowych React & Sustain – ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do 21. edycji konkursu

4 maja br. ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do 21. edycji konkursu reklamowego Effie Awards 2020. Co ciekawe, w tym roku organizatorzy wprowadzili nową kategorię związana z obecną sytuacją – React & Sustain – w ramach której nagradzane będą działania antykryzysowe.

Rozdanie nagród tegorocznej edycji konkursu reklamowego Effie Awards, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, odbędzie się 26 października br. w Warszawie. Kilka dni temu oficjalnie ruszyło przyjmowanie zgłoszeń konkursu i potrwa do końca lipca.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku nie obyło się jednak bez pewnych zmian związanych z obecną sytuacją – m.in. start zgłoszeń został przesunięty z kwietnia na maj, a także zmniejszono liczbę terminów nadsyłania zgłoszeń, z czterech do trzech. 

Kolejną istotną zmianą jest wprowadzenie przez organizatorów nowej kategorii – React & Sustain. W tej kategorii nagradzane będą aktywne antykryzysowe działania komunikacyjne. Aktywacje te mogą dotyczyć np. „reakcji i wyjątkowej skuteczności działań w odpowiedzi na czynniki poza biznesowe jak nieoczekiwanie zjawiska społeczne, polityczne, kulturowe oraz stany zagrożenia i nadzwyczajne w tym epidemie”.

Szczegółowe informacje na dot. przyjmowania zgłoszeń, a także potrzebne dokumenty oraz regulamin znajdują się na stronie konkursu. 

PS

Tutaj sprawdzicie laureatów 20. edycji Effie Awards 2019.

PS2

W ubiegłym roku organizatorzy międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards ogłosili wprowadzenie nowej kategorii – Gender Equity. W jej ramach nagrody zostaną przyznane tym kreacjom, które poruszają m.in. problemy dotyczące LGBT+, równouprawnienia lub promują pozytywne działania odnoszące się do tożsamości płciowej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij