Epica Awards wprowadza nową kategorię – Gender Equity

Epica Awards wprowadza nową kategorię – Gender Equity
W ramach nowej kategorii zostaną nagrodzone te kampanie, które poruszają problemy dotyczące praw kobiet, społeczności LGBT+ oraz tożsamości płciowej.
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

Organizatorzy międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards 23 lipca br. ogłosili wprowadzenie nowej kategorii – Gender Equity. W jej ramach nagrody zostaną przyznane tym kreacjom, które poruszą m.in. problemy dotyczące LGBT+, równouprawnienia lub promują pozytywne działania odnoszące się do tożsamości płciowej.

Wprowadzenie kategorii Gender Equity było pomysłem Katii Chelpanovej, communication officera konkursu Epica Awards.

– Do tej pory kampanie poruszące problemy np. praw kokbiet czy LGBT+ mieściły się w naszej kategorii społecznej, lecz w wyniku pojawienia się ruchu #MeToo oraz w związku z obawami dotyczącymi podejścia do równości i tożsamości płciowej na całym świecie, uznałam, że należy szczególnie podkreślić te kwestie – powiedziała Katia Chelpanova.

Gender Equity jest drugą nową kategorią, która pojawi się w tegorocznym konkursie Epica Awards – wcześniej w tym roku ogłoszono wprowadzenie kategorii Creative Use of Data.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Epica Awards jest jedynym globalnym konkursem kreatywnym przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata, zajmujących się tematyką marketingową oraz reklamową.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu na Plac Zbawiciela w Warszawie, autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt, to jedyna nagrodzona kampania z Polski podczas gali Epica Awards 2018, która miała miejsce 15 listopada 2018 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się